כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ואיך ייגמר המשפט

למי הציבור מאמין יותר? ללפיד או לנתניהו

ברקע עדותו וחקירתו של ראש האופוזיציה לפיד בתיק המתנות שבו נאשם נתניהו ושינויי הגרסאות, סקר שנערך עבור ערוץ 13 שאל את הציבור מי אמין יותר בעיניו והתוצאות מפתיעות כמו גם בדבר השאלה איך יסתיים משפטו של ראש הממשלה

למי הציבור מאמין יותר? ללפיד או לנתניהו
נתניהו ולפיד בכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

משפט נתניהו מלווה אותנו כבר כמה שנים ועתיד אולי ללוות אותנו עוד כמה שנים. בינתיים עדים באים והולכים, מוסרים גרסתם ונחקרים נגדית על ידי סנגוריו של נתניהו והפרשנויות הן לכאן ולכאן. אם תזינו את עצמכם במידע מהתקשורת, אז במרביתם מדווחים שתיק נתניהו חזק איתן ויצוק וכל עד נוסף מחזק עוד יותר את האישומים. לעומת מעטים מאוד שסבורים כמו נתניהו עצמו שהתיקים מתפוררים ונחלשים מעד לעד. 

ברקע עדותו וחקירתו הנגדית של ראש האופוזיציה חבר הכנסת יאיר לפיד ושינויי הגרסאות בתיק 1000 - תיק המתנות, סקר שפורסם ב'ערוץ 13', בדק לאיזו גרסה הציבור מאמין יותר לזו של ראש הממשלה בנימין נתניהו או שמא לזו של יאיר לפיד.

ובכן התוצאות אולי מפתיעות, שכן 37% מאמינים יותר לנתניהו, 36% מאמינים יותר ללפיד, ואילו 10% שהשיבו כי הם מאמינים לשניים באותה מידה.

איך יסתיים משפט נתניהו? מהסקר עולה כי 31% סבורים שמשפט נתניהו יסתיים בעסקת טיעון, 28% סבורים שנתניהו יסיים עם זיכוי מלא, לעומת 13% שסבורים שיסיים עם הרשעה חלקית, ורק 10% חושבים שמשפט נתניהו יסתיים בהרשעה מלאה.

 

יאיר לפיד סקר דעת קהל משפטו של בנימין נתניהו ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד