ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
הקרב על הוועדה

אחרי ליל דיונים: נתניהו לא מצליח לכפות את עמדתו על הקואליציה

רה"מ נתניהו דן הלילה עם בכירי הקואליציה והוא עדיין מתבצר בעמדתו לשמור על הנוהג הקיים בבחירת נציג קואליציה ונציג אופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים. סמוטריץ' וחברי כנסת מהליכוד, בניגוד לעמדת רה"מ, תומכים ב-2 נציגי קואליציה | הצהרות לתקשורת יימסרו במהלך הבוקר

אחרי ליל דיונים: נתניהו לא מצליח לכפות את עמדתו על הקואליציה
נתניהו בכניסה למליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד הלילה (רביעי) עם בכירי הקואליציה בהם שר המשפטים יריב לוין, יו״ר ש״ס אריה דרעי, השר רון דרמר ועוד. נתניהו עדיין מתבצר בעמדתו לשמור על הנוהג הקיים בבחירת נציג קואליציה ונציגת אופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים.

למרות עמדתו של ראש הממשלה, לפי שעה עדיין לא ברור אם נתניהו יצליח לכפות את עמדתו על כלל מפלגות הקואליציה, ואף לא ברור אם חברי הליכוד יתיישרו ויתמכו בעמדתו.

סיעת הציונות הדתית תתכנס ב-10:30, ושר האוצר בצלאל סמוטריץ תומך בבחירת 2 נציגי קואליציה.

ח"כ בועז ביסמוט הבהיר הבוקר בריאיון בגל"צ: "אני מתכוון להצביע היום באופן טבעי לשניים מחבריי לקואליציה, זה מאוד ברור. אנחנו רוצים גיוון בבית המשפט העליון. אגב, גם אם שניים מחבריי לקואליציה ייבחרו היום - עדיין אין לנו רוב, שים לב לאנומליה".

גם חה"כ טלי גוטליב מהליכוד שמתמודדת לוועדה אמרה הבוקר: "סומכת על נתניהו, אבל באשר להתנהלות מערכת המשפט הוא טועה. אתמודד עד הרגע האחרון כדי לאפשר הזדמנות לחבריי בקואליציה, שמתביישים לתת פרס לאופוזיציה בדמות נציגה בוועדה למינוי שופטים".

בתוך כך, ראש האופוזיציה, יאיר לפיד, ימסור הצהרה לתקשורת בשעה 11:00 בחדר סיעת יש עתיד.

ועדה לבחירת שופטים בנימין נתניהו יריב לוין בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד