כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"תפסיקו עם האיומים"

נתניהו לאופוזיציה: "כנסו להידברות אמיתית"

ראש הממשלה נתניהו קרא לאופוזיציה להיכנס להידברות אמיתית ברקע האיומים לפוצץ את השיחות. "שבו איתנו ברצינות, כנסו להידברות אמיתית ונגיע סוף סוף להסכמות", אמר

נתניהו לאופוזיציה: "כנסו להידברות אמיתית"
ראש הממשלה נתניהו צילום: חופשי

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) לאיומי האופוזיציה לפרוש מהשיחות בבית הנשיא ואמר: "גנץ אמר אתמול שאם הקואליציה תבחר שני נציגים לוועדה לבחירת שופטים, הוא יפוצץ את השיחות".

נתניהו הוסיף: "טוב, זה לא קרה, אבל הוא ממשיך לאיים. אז אני אומר לאופוזיציה: תפסיקו עם האיומים, תפסיקו עם התירוצים, אחרי שלושה חודשים שאתם דוחים כל הצעת פשרה שאנחנו מביאים - שבו איתנו ברצינות, כנסו להידברות אמיתית ונגיע סוף סוף להסכמות".

מוקדם יותר איימו באופוזיציה בפיצוץ השיחות בבית הנשיא בעקבות כוונת הקואליציה להצביע נגד כלל המועמדים לוועדה לבחירת שופטים ובכך לדחות את הבחירות בחודש.

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ שוחח עם נשיא המדינה יצחק הרצוג והודיע לו כי במידה והקואליציה תפר את הסיכומים בנוגע לבחירת נציג אופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים, המשמעות תהיה הפסקת השיחות בבית הנשיא.

קודם לכן נמסר מהמחנה הממלכתי כי, "מי שיעשה תרגילים פוליטיים בבחירות לוועדה לבחירת שופטים, יפגע במדינת ישראל ובאזרחי ישראל. הוועדה צריכה לקום היום, עם נציגת אופוזיציה".

עוד נכתב בהודעת המחנה הממלכתי: "אם הקואליציה תסכל היום את הבחירה לוועדה לבחירת שופטים לא נשב לשיחות בבית הנשיא. כל מי שחפץ בשמירה על הדמוקרטיה, ביציבות ובהמשך השיח והגעה להסכמות צריך לנהוג היום באחריות ולאפשר את הקמת הוועדה לבחירת שופטים לפי הנוהג".

גם ראש האופוזיציה יאיר לפיד שוחח עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. לפיד מסר: "נתניהו איבד שליטה על ממשלתו והוא שבוי בידי הקיצונים. הוא מרסק את הדמוקרטיה הישראלית, את הכלכלה, את הבטחון ואת אחדות העם, הפר את התחייבותו לנשיא וגורם לסיום השיחות".

בנימין נתניהו קואליציה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד