כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בציון הקדוש

היום בחצות הלילה: ההזדמנות של מאות חתנים וכלות למצוא את זיווגם

היום, ביום ההילולא של התנא רבי יונתן בן עוזיאל יעלה עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א לציון הקדוש • אחרי התרת קללות וביטול כל המעכבים והמונעים, אחרי קיום מצוות צדקה בהידור ותפילה נרגשת על הציון הקדוש – יגזור מרן עמוד הישועות בגזירת בית דין שתחיש את הישועה: שידוך הגון עד ראש השנה הקרוב • איך זה עבד בשנה שעברה?

היום בחצות הלילה: ההזדמנות של מאות חתנים וכלות למצוא את זיווגם
עמוד הישועות בעמוקה צילום: קופת העיר

יום ההילולא של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל נתפס מאז ומתמיד כיום מיוחד במינו עבור הרווקים והרווקות שמייחלים למצוא את שידוכם ולא מצליחים.

אבל בשנה שעברה נפל דבר: עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין, שראה בגודל צערם של מעוכבי השידוך בדורנו, החליט לעשות מעשה. הוא בדק את הסגולות שהוכחו כיעילות ומנוסות, ושילב אותן יחד בשילוב מנצח שמביא את הישועה במהירות.

לתרומה ולמסירת שמות הקליקו כאן>>>

מדובר ב'תוכנית עבודה' מסודרת בה יש גם ביטול קללות, ביטול עין הרע, הסרת כל החסמים והעיכובים, ולאחר מכן גזירת בית דין בזכות מצוות הצדקה, כדי להחיש ישועה בסייעתא דשמיא, כשכל המעמד הנשגב מתייקם על הציון הקדוש בעמוקה.

לאחר מכן הוציא הרב שליט"א מפיו ברכה נדירה ומפורשת, שכל מי שיזכה לבצע את שבע הצעדים שנקבעו, יזכה במידה כנגד מידה להתארס עד ראש השנה.

בשנה שעברה השתתפו בסגולה מאות רווקים ורווקות ואכן 382 רווקות שלקחו חלק בסגולה התארסו בשעה טובה עד ראש השנה תשפ"ג, ו-412 רווקים שהשתתפו גם הם, זכו גם הם להתארס באותו פרק זמן.
ברבים מהשידוכים היו אלו חתן וכלה ששניהם לקחו חלק בסגולה הזאת, וזכות לישועה מהירה.

לתרומה ולמסירת שמות הקליקו כאן
השמועה אודות הסגולה המיוחדת עשתה לה כנפיים, ורבים כבר המתינו השנה בציפיה רבה להיום, יום ההילולא של התנא רבי יונתן בן עוזיאל. אם גם אתם מייחלים לישועה וטרם שמעתם על הסגולה, אם יש לכם ילד, ילדה שצריכים שידוך ואין סימן מבשר טובות באופק, זה הזמן להצטרף, ולקחת חלק. זה קל, זה פשוט וזה עובד!

קחו דף ועט, ותרשמו את שבעת הצעדים לביצוע מיידי:

1. חשבו את הגימטריה של השם שלכם.

2. מוסיפים 22 ש"ח כמניין 'זווג'.

3. מקליקים כאן להעברת התרומה והשם המלא>>>

4. ביום ההילולא יערוך מרן הגרמ"ש אדלשטיין עמוד הישועות, על הציון הקדוש ב'עמוקה' מעמד התרת קללות, כדי להסיר את כל החסמים, הקפידות והעיכובים.

5. לאחר מכן יערוך עמוד הישועות סדר כופר נפש על השם שלכם, וישתמש בכסף שתרמתם כמניין שמכם וכמניין 'זווג', כדי להחיש ישועה, במידה כנגד מידה למי שעזרו לכלות יתומות ועניות להתחתן, שיזכו גם הם להקים בית נאמן בישראל במהרה.

6. רק לאחר הפדיון והתרת הקללות, כשכל הקפידות והמקטרגים נעלמו לבלי שוב, יגזור עמוד הישועות שבכח הצדקה והמקום ובכוחו העצום של התנא רבי יונתן בן עוזיאל - שבמידה כנגד מידה תזכו להתארס עד ראש השנה תשפ"ד, ולהתחתן בקרוב מאוד, כמו שעזרתם לכלות יתומות ועניות להתחתן.

7. תתחילו לחשוב על האולם שבו אתם רוצים לערוך את האירוסין - כי צלחת כבר יש!!! מרן הרמ"ש שליט"א ייתן לכל אחד ואחד מהשמות שיוזכרו בציון הקדוש, צלחת אירוסין, מתנה מיוחדת מהרב לאות ולסימן על הברכה הנדירה.

לתרומה ולמסירת שמות הקליקו כאן>>>

קופת העיר מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד