י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"ללמד את משפחתו לקח"

זייף את מותו כדי לבדוק מי מגיע להלווייתו

אדם בבלגיה זייף את מותו כדי שיוכל לצלם את עצמו מגיע להלווייתו במסוק וכך לדעת מי הגיע להלווייתו ו"כדי ללמד את משפחתו לקח על שמירה על קשר". דייוויד בארטן, בן 45, הגיע עם צוות צילום להלוויה שלו ליד ליאז' - בלגיה

זייף את מותו כדי לבדוק מי מגיע להלווייתו
ארון קבורה צילום: Pixabay

אדם בבלגיה זייף את מותו ולאחר מכן הגיע להלוויה שלו במסוק כחלק מפעולה דרמטית כדי ללמד את משפחתו לקח על שמירה על קשר. דייוויד בארטן בן 45, כוכב טיק טוק בלגי, סיפר לאשתו ולילדיו על התוכנית שלו והם עזרו לו לבצע אותה על ידי שיתוף פעולה עם זה ברשתות החברתיות.

אחת מבנותיו עזרה להערים על העוקבים שלו, רבים קראו להתנהגות הזאת 'בדיחה אכזרית', אחת הבנות כתבה ברשתות החברתיות: "נוח על משכבך בשלום אבא. לעולם לא אפסיק לחשוב עליך".

"למה החיים כל כך לא הוגנים? למה אתה? עמדת להיות סבא, ועדיין היו לך כל החיים לפניך. אני אוהבת אותך! אנחנו אוהבים אותך! אנחנו לעולם לא נשכח אותך" הם ערכו הלוויה בסוף השבוע ליד ליאז', וכשהם נאספו כביכול כאבלים, בארטן, עשה כניסה מפוארת עם צוות צילום במסוק.

המתיחה האכזרית של האיש שיש לו 162,000 עוקבים, זכתה לתגובה רצינית בכמה מישורים. בארטן נאלץ להסביר את מעשיו, כך מדווח ה"טיימס", ואמר כי עשה זאת כדי לראות כיצד משפחתו המורחבת תגיב לאחר שטען כי ניתקו עמו קשר.

"מה שאני רואה במשפחה שלי פוגע בי לעתים קרובות", אמר. "אף פעם לא מזמינים אותי לשום דבר. אף אחד לא מבקר אותי, הרגשתי לא מוערך. בגלל זה רציתי לתת להם שיעור לחיים, ולהראות להם שאסור לחכות עד שמישהו ימות כדי להיפגש איתם".

בארטן אמר שרק חצי מהמשפחה המורחבת הגיעה ללוויה, וקרובי משפחה אחרים הגיעו מאז לבקר. "זה מוכיח למי באמת אכפת ממני", אמר. "מי שלא הגיע להלוויה ביקש ממני להיפגש. אז במובן מסוים כן ניצחתי".

כמה ממעריציו הסכימו שזהו שיעור "שיעור לחיים" עבור משפחתו ואמרו לו "להתעלם מהשונאים".

קבורה לוויה בלגיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד