כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
כך נעצרו החשודים

"לא תקבל כלום חוץ ממכות ודקירות, אשרוף אותך חי": איש העסקים החרדי נסחט באיומי נשק

הקורבן, בעל רשת מוכרת בריכוזים החרדים, נסחט על ידי שני ירושלמים | השניים דרשו כסף מהקורבן באיומי נשק: "לא תקבל כלום חוץ ממכות ודקירות, אשרוף אותך חי" | החשודים, כבני 30, הובאו הבוקר בפני שופט בית משפט השלום בתל אביב, שהאריך את מעצרו של אחד מהם

"לא תקבל כלום חוץ ממכות ודקירות, אשרוף אותך חי": איש העסקים החרדי נסחט באיומי נשק
מעצר החשודים צילום: דוברות השומרים

שני תושבי ירושלים נעצרו אמש (רביעי) בבני ברק, בחשד שסחטו באימים חרדי תושב העיר, בעל רשת חנויות. לפי ארגון 'השומרים', השניים איימו על הקורבן באמצעות אקדח 'איירסופט', בזמן שהנסחט חושב כי מדובר בנשק חם.

הכול החל לפני מספר ימים, אז התקבלה שיחה חריגה במוקד 'השומרים', מבעל רשת גדולה ומוכרת בעיר, שלטענתו נסחט מספר פעמים באמצעות איומי נשק על ידי שני בני אדם. הקורבן סיפר כי סגר עם החשודים הסכם על ביצוע עבודה, בשווי 70 אלף ש"ח, והעביר להם את הסכום בזמן סגירת ההסכם, אולם העבודה לא בוצעה.

מאז החלה מסכת איומים על בעל הרשת ודרישה להעביר סכומי כסף נוספים. במקרה הראשון הגיעו החשודים לביתו של הקורבן ודרשו ממנו תוספת של 11 אלף ש"ח. הקורבן שאל אותם לפשר הדבר, וביקש לדעת מדוע הוא אמור לשלם את הכסף אחרי ששילם את מלוא הסכום בזמן סגירת ההסכם. החשודים בתגובה הוציאו נשק והצמידו לבטנו של הקורבן. הקורבן חשש לחייו ולחיי בני משפחתו והעביר להם את הכסף שדרשו.

אך בזה לא תם האירוע. במספר הזדמנויות נוספות המשיכו החשודים לסחוט את הקורבן. המוקדן התורן במוקד הארגון ביקש מהקורבן להסכים להיפגש עם החשודים. הפגישה נקבעה בבני ברק במיקום שנבחר מראש. החשודים הגיעו, וכרגיל דרשו את הכסף באיומים. "יש לך 6 דקות להגיד לי איפה לאסוף את הכסף שלי, או שאנחנו מתחילים בלאגן", כתבו החשודים לנסחט.

בתשובה לשאלה מדוע הוא אמור להעביר את הכסף ולמה העבודה לא בוצעה, אחד החשודים איים עליו: "ממני לא תקבל כלום חוץ ממכות ודקירות, אני אשרוף אותך חי".

מתנדבי השומרים שצפו כל העת אחר המתרחש הזמינו ניידת משטרה שהגיעה במהירות למקום ועצרה את החשודים. ברכבם של החשודים נמצאו 2 אקדחי איירסופט, סכין ושכפ"ץ.

החשודים, כבני 30 תושבי ירושלים, הובאו הבוקר בפני שופט בבית המשפט השלום בתל אביב שהאריך את מעצרו של אחד מהם. החשוד השני שוחרר בתנאים מגבילים. בארגון השומרים מבקשים מהציבור "לא להיכנע לסחיטה ואיומים. כניעה פעם אחת מביאה דרישות נוספות. במקרים דומים, נא ליצור קשר מיידי עם מוקד הארגון".

סחיטה איומים השומרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד