כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אחרי הכישלון

כך מנסה אוחנה להשפיע על הוועדה למינוי שופטים

אמיר אוחנה ביקש היום ממספר בכירים בליכוד לסייע ליועץ הפרלמנטרי שלו להיבחר למועצת לשכת עורכי הדין - בעקבות מפלת הקואליציה בהצבעה החשאית בעניין הועדה למינוי שופטים

כך מנסה אוחנה להשפיע על הוועדה למינוי שופטים
אמיר אוחנה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי הכישלון: יו"ר הכנסת אמיר אוחנה פנה היום (חמישי) למספר בכירים בליכוד, וביקש מהם שיעזרו ליועץ הפרלמנטרי שלו, עו"ד אביב סבג, להיבחר למועצת לשכת עורכי הדין.

פנייה חריגה זו של אוחנה הגיעה אחרי אחרי הכישלון של הקואליציה ונתניהו אתמול בכנסת, כאשר ח"כ קארין אלהרר מיש עתיד נבחרה לוועדה לבחירת שופטים עם 58 קולות בעד לעומת 56 נגד, בזכות מורדים מהקואליציה.

מלשכתו של אוחנה נמסר: "אביב סבג מוכר לי היטב כאידאולוג חרוץ ונמרץ. אין לי ספק שהוא יביא רוח חדשה למועצה של לשכת עורכי הדין, רוח שהיא זקוקה לה כאוויר לנשימה".

נזכיר כי אחרי שנציגת האופוזיציה קארין אלהרר נבחרה היום בעקבות תמיכת מעטים מאנשי הליכוד, הובאו דברים שאמר חבר כנסת בכיר במפלגה, אחד מתוך אלו שהצביעו בעד אלהרר.

"נתניהו ידע שהיא (אלהרר) תיבחר, ולא הופתע מהתוצאות", הדגיש הח"כ הבכיר. עוד הוסיף: "הצלנו את נתניהו מיריב לוין. אם קארין אלהרר לא הייתה נבחרת היה פה אירוע גלנט על סטרואידים", אמר.

ועדה לבחירת שופטים אמיר אוחנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד