כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הכנסת היא לא המערב הפרוע"

לאחר ההחלטה להטיל עליה עונש: ח"כ גוטליב מאיימת בעתירה לבג"ץ

לאחר שהוטלו עליה סנקציות בשל סירובה לפרוש מהמרוץ שנערך השבוע במשכן הכנסת למינוי חברים בוועדה למינוי שופטים, ח"כ טלי גוטליב מאיימת בעתירה לבג"ץ. "הכנסת היא לא המערב הפרוע", כתבה

לאחר ההחלטה להטיל עליה עונש: ח"כ גוטליב מאיימת בעתירה לבג"ץ
כסאות השופטים בבית המשפט העליון צילום: Yossi Zamir/POOL

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד) מאיימת בעתירה לבג"ץ נגד החלטת יו"ר הקואליציה אופיר כץ להטיל עליה עונשים בשל סירובה לפרוש מהמרוץ לוועדה למינוי שופטים. 

גוטליב כתבה: "חובתי וזכותי לעבודה פרלמנטרית בכנסת. הציבור משלם לי בדיוק על זה. סתימת פי בסנקציות דרקוניות ובלתי מבוקרות היא נפסדת ובלתי חוקית".

גוטליב הודיעה: "לאחר בירור בדבר אי סבירות ואי חוקיות ההחלטה בענייני, בכוונתי להגיש ליועמ״ש הכנסת התראה לפני פניה לבג״ץ. הכנסת היא לא המערב הפרוע".

מוקדם יותר תקפה את יו"ר הקואליציה אופיר כץ ואמרה: "אופיר כץ, מספר 32 ברשימת הליכוד, חייל נאמן, החליט לספר לתקשורת ולא לי כי יוטלו עליי סנקציות ובכללן הוצאתי מוועדות הכנסת".

גוטליב הוסיפה: "יפה לך אופיר. כבר ביררתי מול הייעוץ המשפטי כי אין מדובר בהפרת משמעת קואליציונית. אתה פעלת באופן בריוני ונקמני. חבריי נאמני הליכוד, אנא הזכירו לו שאתם רואים הכול".

כזכור, יו״ר הקואליציה אופיר כץ החליט כי בשל הפרת המשמעת הקואליציונית והסיעתית החמורה וחסרת התקדים של חברת הכנסת טלי גוטליב, יוטלו עליה הסנקציות הבאות: לא תכהן יותר כחברה בוועדות הכנסת השונות, לא תוכל להעלות הצעות חוק, לא תוכל לדבר בשם סיעת הליכוד במליאת הכנסת. כל זאת עד להודעה חדשה.

 

טלי גוטליב אופיר כץ בג"ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד