כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תיעוד בלעדי

גניבת הרכב בשכונה החרדית: מזהים את החשודים? פנו למשטרה

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' משכונת סנהדריה נראים שני חשודים שהתחזו לדתיים פורצים לרכבו של תושב השכונה | הרכב אותר והוחזר לבעליו | הציבור נקרא לפקוח עין 

גניבת הרכב בשכונה החרדית: מזהים את החשודים? פנו למשטרה
איציק פרץ עם הרכב שנגנב ובעליו צילום: עין ירושלמית

המשטרה מחפשת אחר זוג גנבי רכב החשודים בגניבת רכב מסוג 'דייהדסטו סיריון' השבוע בשכונת סנהדריה בירושלים. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', נראים שני החשודים הלבושים כחרדים. הם נצפו במצלמות אבטחה כאשר הם חבושים כיפות במטרה, ככל הנראה, להסוות את זהותם כדי שיוכלו להסתובב באופן חופשי בשכונה החרדית ללא שיעוררו חשד כלשהו באשר למטרות הפליליות של טיוליהם הליליים.

בסופו של דבר, הרכב הגנוב נמצא לא רחוק ממקום הגניבה, בשכונת גבעת שאול. המש"ק יצחק פרץ אשר מסור באופן אישי לכל צרכי התושבים פעל במהירות ובנחישות לאתר את הרכב ובתוך שעות ספורות דאג להשיב את הרכב לבעליו. עם זאת הגנבים עדיין לא נמצאו. כל היודע פרטים שעשויים לסייע באיתורם מתבקש לפנות לתחנת לב הבירה.

קרדיט: עין ירושלמית פרויקט המצלמות של סנהדריה המורחבת.

לדברי ישראל גריינמן, מנכ"ל 'עין ירושלמית': "החשודים נצפו באזור מספר פעמים נוספות בתקופה האחרונה תוך שהם מנסים לפרוץ לרכבים נוספים. מנסיון העבר אירועים כאלה עלולים להישנות ועל הציבור המתגורר באזור לפקוח עין ולדווח למשטרה על כל מקרה חשוד".

גניבת רכב סנהדריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד