ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
"לא נכנס לזה"

אדלשטיין לא מכחיש שהצביע עם האופוזיציה וחושף מה לחש לגנץ

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין נשאל למי הצביע בבחירות לוועדה למינוי שופטים ואמר: "אני לא מתכוון להסביר למי הצבעתי". על השאלה למי הצביע נתניהו השיב: "תצטרכו לשאול את נתניהו. אין לי ודאות לגבי ההצבעה של אף אחד" | ומה באמת לחש לגנץ באוזן

אדלשטיין לא מכחיש שהצביע עם האופוזיציה וחושף מה לחש לגנץ
יולי אדלשטיין ובני גנץ צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר שבוע סוער סביב מפלת הקואליציה בבחירות לוועדה לבחירת שופטים יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ יולי אדלשטיין מסרב להכחיש שהפר את המשמעת הקואליציונית והצביע עם האופוזיציה.

אדלשטיין נשאל מה לחש באוזנו של גנץ ואמר: "5 דקות לפני כן התקשר אליי מישהו שיודע ומעורב ואמר לי שגנץ ולפיד חד משמעית מפוצצים את המשא ומתן. אז הצבעתי, ולאחר מכן ניגשתי לגנץ ואמרתי לו: 'אל תמהרו לפוצץ את המשא ומתן".

על השאלה למי הצביע השיב: "אני לא מתכוון להסביר למי הצבעתי". לדבריו, "כל תשובה שאתן - יגידו: אי אפשר להאמין לו כי הוא עושה את זה בדיעבד, או כדי לברוח מן הכעסים, או לקחת את הקרדיט על מה שקרה".

על השאלה למי לדעתו נתניהו הצביע השיב: "תצטרכו לשאול את נתניהו. אין לי ודאות לגבי ההצבעה של אף אחד".

אדלשטיין התייחס לאפשרות שהשיחות בבית הנשיא יסתיימו ללא תוצאות ואמר: "העמדה הבסיסית לא השתנתה. אמרתי עוד בינואר – קרע בעם זה הכי גרוע. הדבר השני הגרוע הוא שנצא עם אפס שינויים במערכת המשפט, כי אז יתקבע הרעיון שאסור להתעסק עם המערכת המשפט – גם כשרוצים שינויים חיוביים".

על המגעים להסכם בין איראן לארה"ב אמר: "זה לא הסכם רחב אלא 'הסכמון', ועם זה, ישראל יכולה לחיות משום שיהיה פיקוח. איראן צוברת יכולות, אוקראינה הפכה לפלטפורמה נהדרת לניסויים – ובין אם הסכמים או לא הסכים – צריך לשים עין על העניין הזה".

יולי אדלשטיין בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד