ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ברקע ההשהייה

גנץ: "חשוב לחזור לשיחות" | הליכוד: "איבדנו בהם כל אמון"

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס להשהיית השיחות ואמר חשוב לחזור לשיחות בבית הנשיא". בליכוד תקפו: "איבדנו בהם כל אמון. נשקול את צעדינו יחד עם ראשי הקואליציה בהתאם"

גנץ: "חשוב לחזור לשיחות" | הליכוד: "איבדנו בהם כל אמון"
בני גנץ/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע השהיית השיחות בבית הנשיא, יו"ר המחנה בני גנץ אמר כי, "חשוב לחזור לשיחות בבית הנשיא". הוא תקף את ראש הממשלה נתניהו ואמר כי הוא "שבוי בידי הקיצוניים" וכי "אין רוב בעם ובכנסת להפיכה המשטרית".

גנץ הסביר כי, "מה שבסופו של דבר הוביל להקפאת השיחות הייתה הפרת ההסכם מצד נתניהו. במקום להקים את הוועדה עם נציג אופוזיציה ונציג קואליציה – נכנסנו לתרגיל".

לדבריו, "אני חושב שראוי שהשיחות יימשכו. אנחנו רוצים להבטיח שהתנאים לקיום השיחות יתקיימו, שהוועדה תוקם כפי שסוכם, שאין איומים חוזרים בחקיקות חד-צדדיות. בסוף השיחות בבית הנשיא זה האפיק שדרכו אמורים לפתור את העניין. לכן קראתי להידברות ורציתי שהיא תתקיים. בצר לי קרה מה שקרה".

על האפשרות של חקיקה חד-צדדית אמר יו"ר המחנה הממלכתי: "זו תהיה פגיעה חמורה במדינת ישראל, בכלכלה, ותיתכן חלילה גם פגיעה בביטחון. אני מקווה שנתניהו ינהג באחריות ולא ילך למהלך הזה או יתכופף בפני לחצים פוליטיים קיצוניים שלא קוראים את המפה מסביב. אני לא מתכוון לפוצץ את השיחות, אני קראתי להן".

בליכוד תקפו בתגובה: "גנץ הוכיח שוב, שלאורך כל שלושת החודשים האחרונים המו"מ מבחינתם היה מסך עשן, כל כוונתו היתה למשוך זמן ולמסמס כל סיכוי לפשרות והבנות, איבדנו בהם כל אמון! נשקול את צעדינו יחד עם ראשי הקואליציה בהתאם".

בני גנץ הרפורמה המשפטית הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד