כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אחרי שניצל מניסיונות חיסול

העבריין הגיע לפתוח את המסעדה עם צאת השבת - ונורה למוות

העבריין נורה מטווח קצר על ידי מתנקש שהצליח להימלט מהמקום | המשטרה פתחה בסריקות אחר חשודים במעשה 

העבריין הגיע לפתוח את המסעדה עם צאת השבת - ונורה למוות
זירת החיסול באשקלון צילום: תיעוד מבצעי מד"א

עבריין מוכר חוסל הערב (מוצאי שבת) ביריות מחוץ למסעדה שבבעלותו ברחוב הרצל באשקלון. העבריין שנורה למוות מוכר היטב למשטרה וידוע כמי שהיה חבר בארגונו של שלום דומרני ואף היה נחשב כמקורב לראש ארגון הפשיעה. במהלך השנים האחרונות ניצל העבריין ממספר ניסיונות חיסול

במשטרה מעריכים כי היורה הגיע כשהוא רכוב על טרקטורון וירה בעבריין מטווח קצר, בעת שזה הגיע לפתוח את המסעדה עם צאת השבת. זמן קצר לאחר הרצח אותר טרקטורון עולה באש באזור בית הקברות בעיר. נבדק האם מדובר בכלי הרכב ששימש את הרוצח.

החיסול התרחש מעט לפני השעה 21:00, אז נמסר  למד"א במרחב לכיש, על גבר שנפצע באירוע ברחוב הרצל באשקלון. חובשים ופראמדיקים של הארגון קבעו את מותו של הקורבן, גבר כבן 30.

חובש בכיר במד"א יניב טייר סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הגבר שוכב כשהוא ללא דופק וללא נשימה עם פציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

המשטרה הודיעה כי פתחה במצוד אחר החשוד בירי. "כוחות משטרה הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב הרצל בעיר אשקלון, בעקבות דיווח על אירוע ירי ממנו נפצע אדם ככל הנראה באורח קשה, ומטופל במקום", נאמר בהודעת המשטרה.

 במשטרה ציינו כי החשוד בירי נמלט, והשוטרים פתחו בחקירה ובסריקות נרחבות

 

 

 

חיסול ירי אשקלון עבריין שלום דומרני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד