כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הכירו את אהרה

חדש: רכב חשמלי המיועד ללקוחות אמידים במיוחד

מותג רכב חשמלי חדש ששמו AEHRA חושף מכונית חלומות עתידנית. מי יוכלו לרכוש את המכוניות של אהרה? התשובה היא כנראה "לקוחות שהפרוטה מצויה בכיסם" וזאת כמובן בלשון המעטה

חדש: רכב חשמלי המיועד ללקוחות אמידים במיוחד
מכונית החלומות החשמלית של אהרה על הכבישים ב-2026 צילום: אהרה

מותגי רכב וותיקים כדוגמת מרצדס, מאזדה, וולוו ואחרים מוכרים זה עשרות שנים ולפעמים אפילו יותר, אבל במהלך השנים האחרונות, עם הופעת המכוניות החשמליות, החלו מותגי רכב חדשים לצוץ על פני השטח וכמובן לנסות ולאתגר את המותגים הישנים. כך, מעצב הרכב האמריקאי האזים נאדא אשר מתגורר כיום באיטליה הגה והציג לפני שנה את AEHRA מותג רכב חשמלי חדש אשר מיועד לשרת לקוחות אמידים במיוחד.

לפי פרסומי אהרה, שכבר הציגה רכב כביש שטח לפני כמה חודשים, הדגם השני שהיצרנית מציגה הוא מכונית סדאן (כלומר ארבע דלתות) שתהיה כמובן חשמלית. מכונית הסדאן של אהרה חולקת מכלולים כגון השלדה, עם רכב הכביש שטח של היצרנית אבל מעבר למידע זה, אהרה לא ממש חושפת מפרטים טכניים של המכונית ומידע אודות הביצועים או המחיר, כך שמי יודע, אולי המכונית של אהרה לעולם לא תיסע על הכביש ואולי אהרה תהפוך למותג העשירים האופנתי החדש. אך עם זאת, אהרה כן חושפת פרט מידע חשוב אחד: הטווח, שיעמוד על 800 קילומטרים בין טעינות.

מכונית החלומות החשמלית של אהרה. על הכבישים ב-2026: צילום אהרה

לפי הפרסומים של אהרה, עיצובה של המכונית החשמלית שלה מושפע ממעצבים איטלקיים אבל מיועד להיות "טהור" מבחינה עיצובית. כאשר הכוונה היא לא להיות יותר מדי מורכב וקשה להבנה. עוד טוענת היצרנית שהאהרה עוצבה באמצעות טכניקה שמחלקת את המכונית ל"חלקים" כאשר צוותי עיצוב נפרדים היו אחראים על יצירת העיצוב לחלק העליון ולחלק התחתון בנפרד, כך שעיצובו של החלק התחתון של המכונית יהיה יותר מורכב והחלק העליון-יותר פשוט.
ומי יוכלו לרכוש את המכוניות של אהרה? התשובה היא כנראה "לקוחות שהפרוטה מצויה בכיסם" וזאת כמובן בלשון המעטה. לפי ההצהרות הרשמיות של אהרה, השיווק של המכונית יחל בשנת 2026 באירופה, ארצות הברית, סין והמפרץ הפרסי. בדרך כלל, יצרני רכב לא ממהרים לציין שהם ישווקו מכוניות במפרץ הפרסי, מה שכנראה רומז באופן ניכר מיהם לקוחותיה העתידיים של יצרנית מכוניות היוקרה.

 

רכב חשמלי עשירים יוקרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד