כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אסון במאפייה

במהלך עבודה במטבח: גבר נהרג בפיצוץ בלון גז באשקלון

הגבר נפצע אנושות כתוצאה מפיצוץ בלון גז במהלך עבודה במאפייה בעיר | מותו נקבע במקום | המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות

במהלך עבודה במטבח: גבר נהרג בפיצוץ בלון גז באשקלון
זירת הפיצוץ צילום: כב"ה מחוז דרום

גבר כבן 50 נהרג היום (ראשון) כתוצאה מפיצוץ, ככל הנראה של בלון גז, במאפייה באשקלון. לפי מד"א, הגבר נפצע במהלך עבודתו במטבח בית עסק ברחוב אלי כהן בעיר. חובשים ופראמדיקים של הארגון דיווחו על גבר כבן 50 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית ונאלצו לקבוע את מותו.

חובשי רפואת חירום במד"א לורה זוהר וברק עזרן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו הרס רב והמולה רבה. תוך כדי שמירה על בטיחות הצוותים נכנסו אל העסק וראינו גבר שוכב על הריצפה כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה עם חבלה רב מערכתית. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו."


צילום: תיעוד מבצעי מד"א

המשטרה מסרה כי "כוחות הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב אלי כהן באשקלון בעקבות דיווח על פיצוץ נפחי ככל הנראה שאירע בבית עסק, שכתוצאה ממנו נפצע אדם באורח אנוש". חוקרי המשטרה פתחו בחקירת נסיבות הפיצוץ.

מפקד מחוז דרום בכבאות והצלה טפסר איציק עוז שנוכח במקום מסר: "לוחמי האש שהגיעו למקום החלו בסריקות לאיתור לכודים ולצערנו במקום נמצא הרוג, בסריקות נוספות נשללו לכודים או נפגעים נוספים. ככל הנראה מדובר בפיצוץ נפחי בתוך המאפייה ואנו חוקרים במקום יחד עם משטרת אשקלון, המאפייה פונתה ונבדקת ע"י מהנדס העירייה בכדי לשלול סכנת קריסה".

פיצוץ אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד