כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"שבץ איסכמי"

הפעם זה סופי: מתה האשה שדפקה מבפנים על ארון הקבורה שלה

אישה בת 76, ש'חזרה לחיים' בהלוויה שלה באקוודור ודפקה על ארונה מבפנים לאחר שבילתה חמש שעות בתוכו, מתה סופית כשהרופא הכריז על מותה שבוע לאחר מכן. משרד הבריאות של אקוודור מסר שהיא מתה מ'שבץ איסכמי'. בנה אמר שהוא לא קיבל דיווח מהרשויות על מה שקרה

הפעם זה סופי: מתה האשה שדפקה מבפנים על ארון הקבורה שלה
האשה בארון קבורה צילום: צילום מסך

אישה בת 76 שכבר שכבה בארון קבורה שלה בהלוויה שלה באקוודור והפתיעה את קרוביה בכך שדפקה על ארון הקבורה שלה במהלך הלוויה, מתה לאחר שבעה ימים בטיפול נמרץ.

על פי הדיווחים באוקוודור, בלה מונטויה התעוררה בתוך ארון הקבורה שלה, והחלה לדפוק עליו לאחר שבילתה חמש שעות בתוכו בבית הלוויות ב-9 ביוני.

משרד הבריאות של אקוודור מסר שגברת מונטויה נפטרה מ"שבץ איסכמי" (חסימה בעורק שמוביל דם בחמצן לחלק מסוים במוח) ביום שישי בבית החולים לאחר ששהתה שבוע בטיפול נמרץ.

משרד הבריאות הוסיף כי היא הייתה ב"מעקב קבוע" אך לא ניתן מידע נוסף על החקירה הרפואית סביב המקרה. בנה ג'ילברטו ברברה מונטויה אמר שהוא לא קיבל שום דיווח מהרשויות על מה שקרה והוסיף כי "הדברים לא הולכים להישאר ככה".

לדבריו, אחותה של אמו התלוננה רשמית, וביקשה לזהות את הרופא שהכריז על מותה. ועדה תבדוק כיצד בית החולים הנפיק תעודות פטירה, כך נמסר בשבוע שעבר ממשרד הבריאות במדינה.

כזכור כפי שדיווחנו, היא חלתה ביום שישי, 9 ביוני, ופונתה לבית החולים מרטין איקאזה במחוז לוס ריוס, שם אושפזה בשעה 9:00 ומותה נקבע בשעה 12:00 לאחר שלקתה בשבץ מוחי, לדברי בנה.

גב' מונטויה בילתה חמש שעות בתוך הארון בבית הלוויות, שם משפחתה הבחינה שהיא מראה סימני חיים בסביבות השעה 20:50 כשהיא דפקה על הארון מבפנים. "אמא שלי התחילה להזיז את יד שמאל, פקחה את עיניה", אמר בנה לתקשורת המקומית "היא עשתה מאמץ לנשום".

לאחר שבוע היא מתה סופית, בתעודת הפטירה צוין שמותה נגרם כתוצאה מ"דום לב נשימתי עקב סבל ממחלה מוחית לא מוגדרת".

 

אקוודור בית הלוויות שבץ מוחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד