כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קרב האשמות והציבור ישלם

גל עליות המחירים" התייקרות מחירי התחבורה הציבורית

התייקרות מחירי התחבורה ציבורית אמורה להיכנס לתוקפה בעוד פחות משבועיים | השרה רגב: "לא יתכן כי ביוקר המחיה הנוכחי המחירים יעלו"

גל עליות המחירים" התייקרות מחירי התחבורה הציבורית
חרדים בתחנת אוטובוס צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מחירי התחבורה הציבורית צפויים להתייקר בחודש הבא בכ-12%, למרות ההבטחות של השרה מירי רגב להוריד אותם. אחרי שהמחירים בסופר עלו בחדות עכשיו מתברר שגם התחבורה הצציבורית, שנחשבת מלכתחילה לכזו שמיועדת לשכבות החלשות התייקרה.

במשרד התחבורה מודים כי אכן צפויה ההעלאה במחירי הנסיעה ואכן המחירים יעלו בראשון ליולי ב-10% עד 15%. במשרד התחבורה בוחרים להאשים את פקידי האוצר בהתייקרות הצפויה.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מירי רגב אמרה "קיבלנו בירושה מהממשלה הקודמת תקנה שמעלה את מחירי התחבורה הציבורית ב12% החל מ-1 ליולי.
תקנה שחתמו עליה מירב מיכאלי ושר האוצר לשעבר אביגדור ליברמן. אני פועלת יחד עם שר האוצר סמוטריץ במטרה לדחות את הגזירה ולמנוע את עליית מחירי התחבורה הציבורית. לא יתכן כי ביוקר המחיה הנוכחי המחירים יעלו".

 שרת התחבורה לשעבר, ח״כ מרב מיכאלי אמרה בתגובה להעלאת המחיר הצפויה: "מירי רגב, שרת השקרים והפקקים, שוב זורקת את נוסעי ונוסעות התחבורה הציבורית מתחת לגלגלי האוטובוס. אחרי שניסתה להרוס את רפורמת 'דרך שווה' שהוזילה את המחירים והפכה את הנסיעה הקבועה בתחב"צ לכדאית - היא מייקרת לאת הנסיעה בתח"צ. אזרחי ישראל ישלמו מכיסם על השחיתות וחוסר המקצועיות שלה. שרת התחבורה הכושלת בתולדות המדינה".

תחבורה ציבורית עליית מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד