כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בשל ביזוי חיילי צה"ל

קיש זימן את "פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני" לשימוע

שר החינוך יואב קיש זימן את אנשי פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני לשימוע, בשל כך שלטענתו הפורום אינו עומד בתנאי שהציב לפיו יוסרו ממשרד החינוך תוכניות לימוד חיצוניות המבזות את חיילי צה"ל

קיש זימן את "פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני" לשימוע
יואב קיש צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר החינוך יואב קיש זימן את נציגי "פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלשתיני" לשימוע, זאת לקראת הוצאת הפורום מהתוכניות החיצוניות במשרד החינוך שמעבירות את תכניהן במוסדות חינוך, כך פורסם ב"ישראל היום".

הנימוק של קיש למהלך נגד הפורום הוא אי עמידה בתנאי הסף החדש שהציב לאחרונה, לפיו אם מתקיימים בספקי תוכניות חיצוניות "ביזוי והשפלה של צה"ל, חיילי צה"ל, חללי צה"ל ונפגעי פעולות איבה" - הן יוצאו ממשרד החינוך.

קיש מסר בתגובה: "עם כניסתי לתפקיד בחנתי את מכרז גפ"ן המאפשר לתכניות שונות ומגוונות לתת שירותים למוסדות החינוך. לאחר בחינת עומק שבוצעה בנושא נוכחתי לגלות כי במכרזים קודמים אושרו השתתפותן של תוכניות המובלות על ידי ארגונים שאינם עולים בקנה אחד עם הערכים שאותם משרד החינוך מוביל".

עוד אמר: "המשרד הוסיף קריטריון שימנע השתתפות של ארגונים המאפשרים פגיעה בצה"ל, ביזוי חיילי צה"ל ופגיעה בקורבנות פעולות האיבה. המכרז החדש תוקן והתווסף סעיף ברור וחד-משמעי בנושא. משרד החינוך בהובלתי לא יאפשר פגיעה בכוחות הביטחון ופעילות מהסוג הזה באף מוסד חינוכי".

יואב קיש משפחות שכולות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד