כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

עם פנטהאוז וב.מ.וו: גייס "איש קש" ורשם את החברה על שמו

בלי תיק במע"מ, עם פנטהאוז וב.מ.וו: תושב רמלה חשוד בהפצת חשבוניות פיקטיביות במאות מיליוני ש"ח דרך איש קש

עם פנטהאוז וב.מ.וו: גייס "איש קש" ורשם את החברה על שמו
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: דוברות המשטרה

האני אל עיסאווי, תושב רמלה, הובא היום בפני בית משפט השלום בחיפה ושוחרר בתנאים מגבילים בחשד לעבירות מס. אל עיסאווי נעצר במסגרת חקירה שמנהלת רשות המסים באמצעות חקירות מכס ומע"מ חיפה והצפון, בנוגע לפרשיה נרחבת של הפצת חשבוניות פיקטיביות בסך של מאות מיליוני ש"ח.

על פי החשד, אל עיסאווי היה אחראי להפצה של חשבוניות פיקטיביות יחד עם אחרים, למרות שהוא עצמו לא רשום במע"מ כעוסק או כבעל חברה. מהחקירה עולה החשד כי אל עיסאווי גייס איש קש תמורת תשלום זעום, רשם חברה על שמו, ועשה שימוש בחברה זו כדי להפיץ את החשבוניות הפיקטיביות למספר רב של חברות שונות בכל רחבי הארץ. החשבוניות פירטו עסקאות שלא בוצעו בפועל וכל תכליתן הייתה לאפשר לחברות שקיזזו אותן להתחמק מתשלום מס.

אתמול נערך חיפוש בביתו של החשוד ונתפסו מסמכים וחומרי מחשב הקושרים אותו לחשדות. בחניית ביתו נמצא רכב יוקרתי מסוג ב.מ.וו והתברר כי החשוד גר בפנטהאוז בבניין חדש וכי בעבר הייתה בבעלותו מכונית מזראטי יוקרתי. כל זה על אף היותו של החשוד בעל חוב בהוצאה לפועל.

כמו כן, מתברר כי החשוד רכש מכשירי כושר באלפי שקלים ודרש את ההוצאה בגינם באמצעות הדיווחים של אחיו, שהינו זכיין של סניף ברשת בתי קפה גדולה. כב' השופט זאיד פלאח שחרר את החשוד בתנאים מגבילים וחקירתו נמשכת.  

עבירות מס איש קש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד