כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024
ישפיע על הבחירות

האנטר ביידן יודה בהעלמת מס ועבירת נשק 

האנטר ביידן, בנו של הנשיא ג'ו ביידן, יודה בשתי עבירות מס, הוא חתם על הסכם עם תובעים פדרליים בנוגע להאשמה על עבירת נשק, כך מסר משרד המשפטים בבית המשפט. בהצהרה קצרה מהבית הלבן נמסר כי הנשיא ואשתו "אוהבים את בנם"

האנטר ביידן יודה בהעלמת מס ועבירת נשק 
האנטר ביידן צילום: צילום מסך

בנו של נשיא ארה"ב, יודה בשתי עבירות מס ועל עברת נשק שביצע, כך מסר משרד המשפטים בבית המשפט, ה-CNN ציין כי לעסקת הטיעון יהיו הדים מיידיים בבחירות לנשיאות ב-2024.

האישומים הוגשו בבית המשפט המחוזי בארה"ב בדלאוור, שם ניהל עורך הדין האמריקני דיוויד וייס, את החקירה שחקרה בעת ובעונה האשמות של הלבנת הון, שדלנות זרה והאשמות פוטנציאליות אחרות.

עורך דינו של האנטר ביידן, כריסטופר קלארק, אמר בהצהרה כי ההסכם עם התובעים הפדרליים יסיים את החקירה הפלילית ארוכת השנים של משרד המשפטים בבנו של הנשיא.

"האנטר ייקח אחריות על שני מקרים של אי הגשת תשלומי מס על פי הסדר טיעון, כולל אישום בעסקת נשק, אני יודע שהאנטר מאמין שחשוב לקחת אחריות על הטעויות הללו שעשה בתקופה של התמכרות בחייו. הוא מצפה להתקדם הלאה". בהצהרה קצרה מהבית הלבן נמסר כי הנשיא ואשתו "אוהבים את בנם".

"הנשיא והגברת הראשונה אוהבים את בנם ותומכים בו כשהוא ממשיך לבנות את חייו מחדש, לא תהיה לנו תגובה נוספת", אמר דובר הבית הלבן.

הנשיא לשעבר טראמפ שמתמודד בעצמו עם שלל תיקים פליליים, כצפוי מתח ביקורת על עסקת הטיעון של האנטר ביידן בנושא: "וואו משרד המשפטים המושחת של ביידן פשוט הוריד שנים של אחריות פלילית בכך שנתן להאנטר ביידן הסכם, המערכת שלנו שבורה".

ג'ו ביידן האנטר ביידן עבירות מס נשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}