כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
נפגע מאוטובוס

מחוסר הכרה: ילד חרדי בן 8 נפצע קשה בתאונה בירושלים

הילד שרכב על קורקינט נפגע מאוטובוס בשדרות גולדה מאיר בעיר | הוא פונה לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה | המשטרה פתחה בחקירת הנסיבות

מחוסר הכרה: ילד חרדי בן 8 נפצע קשה בתאונה בירושלים
זירת התאונה צילום: דוברות איחוד הצלה

ילד חרדי כבן 8 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים שהתרחשה אחר הצהריים (רביעי) סמוך לשכונת רמות בירושלים. הילד, שרכב על קורקינט בשדרות גולדה מאיר פינת אסירי ציון, נפגע מאוטובוס. ממד"א נמסר כי חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו במקום טיפול רפואי לילד כשהוא במצב קשה ומחוסר הכרה ופינו אותו לבית החולים.

המשטרה הודיעה כי פתחה בחקירת התאונה. בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים בדרכם לזירה לחקירת הנסיבות.


צילום: דוברות איחוד הצלה

שלמה היימליך ודוד רייכמן מתנדבי 'צוות הצלה' סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו רוכב קורקינט, ילד כבן 8, מוטל על הכביש מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה לאחר שנפגע מאוטובוס. יחד עם חובשים ופארמדיקים נוספים של מד"א הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני הכולל קיבועים וחבישות והוא פונה ע"י ניידת טיפול נמרץ של מד"א במצב קשה לחדר הטראומה בבית החולים שערי צדק בעיר".

פראמדיק מד"א איתי רבי וחובש רפואת חירום במד"א חיים נוימן סיפרו: "היינו ממש בסמוך כשהמוקד דיווח לנו שמתקבלת קריאה על תאונה קשה מאוד עם מעורבות ילד ומיד הגענו למקום. הילד שכב במרכז הכביש בסמוך לקורקינט ולחלקו הקדמי של האוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

שוקי בקר ומיכאל כהן חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בילד שרכב על קורקינט וככל הנראה נפגע מאוטובוס. הענקנו לו בזירה טיפול ראשוני מציל חיים כשלאחר מכן הוא פונה לבית החולים להמשך טיפול בשלב זה מצבו מוגדר קשה".

תאונת דרכים ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד