ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
הבחירות לרשויות מתחממות

השרה לשעבר הודיעה על ריצה מול חולדאי: "שיגלה אחריות ולא יתמודד"

חברת הכנסת, אורנה ברביבאי, תרוץ לראשות עיריית תל אביב ותתמודד מול ראש העיר הוותיק | "חולדאי הוא ראש עיר טוב שתרם רבות. אני מאמינה כי בחלוף 25 שנות כהונה יגלה אחריות ולא יתמודד" אמרה

השרה לשעבר הודיעה על ריצה מול חולדאי: "שיגלה אחריות ולא יתמודד"
בניין עיריית תל אביב צילום: גילי יערי, פלאש 90

ח"כ אורנה ברביבאי מ'יש עתיד' הודיעה הערב (רביעי) באופן רשמי כי תתמודד לראשות עיריית תל אביב-יפו מול ראש העיר המכהן, רון חולדאי. ברביבאי, אלופה במיל' ושרת הכלכלה לשעבר, הצהירה על התמודדותה באירוע שערכה יחד עם יו"ר מפלגתה, יאיר לפיד.

בהצהרה שנשאה יחד עם לפיד באירוע בגן העיר בנוכחות מאות תומכים, הודיעה ברביבאי כי מעתה בכוונתה להקדיש עצמה להתמודדות בבחירות לראשות העיר שייערכו באוקטובר הקרוב.

 "הגיע הזמן להחזיר את תל אביב- יפו לתושביה", אמרה ברביבאי. "לשמור עליה כעיר חופשית ומגוונת, לפתח אותה כמוקד כלכלי ותרבותי ולהחזיר את פירות ההשקעה לתושבים. העיר צריכה להיות יותר שמחה, מסודרת ופתוחה לתושביה. בשנים האחרונות אנו עדים לאיבוד שליטה בניהול פרויקטים רבים והתושבים מותשים מהניסיון לקיים שגרת חיים בטוחה ונוחה. לצורך כך נדרשת מנהיגות וניסיון בניהול מערכות גדולות, אותן אני מביאה".

"רון חולדאי הוא ראש עיר טוב שתרם רבות. אני מאמינה כי בחלוף 25 שנות כהונה, רון שאוהב את העיר, יגלה אחריות ולא יתמודד. דווקא בעת החשובה הזו, תפקידו לוודא שתל-אביב-יפו תעבור לידיים הנכונות", הוסיפה.

במפלגת יש עתיד ציינו כי התמודדותה של ברביבאי "משקפת נאמנה את ההחלטה האסטרטגית של המפלגה, הרואה בבחירות המוניציפליות כהזדמנות קריטית במלחמה נגד האיומים על הערכים הליברליים והדמוקרטיים איתה מתמודדת ישראל בתקופה האחרונה ולאור הצורך הניכר בשעה זו להעביר את העיר לידיים הנכונות. במטרה לשמור על העיר מסודרת יותר, שמחה יותר ופתוחה יותר לכל תושביה".

רה"מ לשעבר ויו"ר יש עתיד, ח"כ לפיד אמר באירוע: "אני רוצה להגיד מילה על הפיל בחדר – על ידידי רון חולדאי. אני מעריך ואפילו מחבב את רון, אבל הגיע הזמן לשינוי. אין אדם, מוכשר ככל שיהיה, שיכול לעשות את אותו תפקיד במשך יותר מ-25 שנה באותה רמה ובאותה איכות. הגיע הזמן להעביר את השרביט למחליפה המתאימה".

"העיר הזו זקוקה היום לניהול נמרץ, לתנופה חדשה, ליכולות שרק אורנה יכולה להביא לשולחן. בשנים האחרונות עבדתי עם אורנה צמוד בכנסת ובממשלה. היא אחת המנהלות הטובות שפגשתי בחיי, והיא מנהיגה שיודעת להוביל אנשים", אמר לפיד.

 

עיריית תל אביב בחירות לרשויות בחירות מונציפאליות אורנה ברביבאי בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד