כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
פני הרוע

אלו שלושת הטרוריסטים שחוסלו: חמאס מאיים "לא יעבור ללא תגובה"

חוליית מחבלים חוסלה אמש על ידי כלי טיס של צה"ל, לאחר שביצעה פיגוע ירי בסמוך לג'למה | דובר חמאס איים אתמול לאחר חיסול שלושה טרוריסטים שירו לעבר מחסום צבאי: "השימוש של הצבא הישראלי במל"טים - הסלמה מסוכנת, פשע החיסול בג'נין לא יעבור ללא תגובה"

אלו שלושת הטרוריסטים שחוסלו: חמאס מאיים "לא יעבור ללא תגובה"
מחבל בג'נין. אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

התקשורת הערבית מדווחת את שמותיהם של שלושת הטרוריסטים הפלסטיניים מ'‏גדוד ג'נין' של הג'האד האסלאמי, המחבלים שחוסלו באמצעות מל"ט של צה"ל לאחר שירו על מחסום צבאי הם: סוהיב אל-גול (27), ממפקדי גדוד ג'נין בזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי. מוחמד עוויס (28), ממנהיגי גדודי חללי אל-אקצא, ואשרף א-סעדי (17), מפעילי גדוד ג'נין בזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי.

דובר הג'יהאד האיסלאמי, דאוד שהאב איים: "הדם הטהור לא יבוזבז, פעילינו ינקמו על חיסול אחיהם". דובר חמאס חאזם קאסם איים: "השימוש של הצבא הישראלי במל"טים - הסלמה מסוכנת. פשע החיסול בג'נין לא יעבור ללא תגובה".

מימין לשמאל: אשרף א-סעדי בן 17. מוחמד עוויס בן 28, וסוהיב אל-גול בן 27

דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, אמר אתמול על סיכול חוליית המחבלים בחטמ"ר מנשה: "הפעלנו ירי של כטמ"ם מסוג זיק של חיל התותחנים לעבר הרכב אחרי שירה לעבר המעבר. ברכב היו שלושה אנשים ושלושה נשקים, זהותם נמצאת כרגע בחקירת שב"כ - סיכול מהסוג הזה היה בפעם האחרונה בשנת 2006. מדובר בהסרת איום - זיהינו רכב שיורה למעבר והסרנו את האיום".

כזכור חוליית מחבלים ביצעה אתמול ירי בסמוך לג'למה במרחב חטיבת מנשה. מצה"ל והשב"כ נמסר כי החוליה ביצעה מספר פיגועי ירי לעבר יישובים ברחבי יהודה ושומרון בתקופה האחרונה. לאחר זיהוי החוליה, כטמ"ם של צה"ל ירה לעבר החולייה וסיכל אותה.

 

ג'נין טרוריסטים טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד