י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ג'ילי מתעדכנת

החשמלית הנמכרת ביותר בישראל בשנה שעברה עוברת חידוש

גיאו מוביליטי יבואנית ג'ילי משיקה בישראל גרסה מחודשת של ג'יאומטרי C אשר תנסה להתמודד מחדש מול המתחרים במטרה להפוך אותו ליותר תחרותי

החשמלית הנמכרת ביותר בישראל בשנה שעברה עוברת חידוש
ג'ילי ג'יאומטרי C מתעדכנת צילום:  ג'ילי

בשנה שעברה ג'ילי ג'יאומטרי C לא היתה רק המכונית הסינית הנמכרת ביותר בישראל, עם 6,816 מכוניות שנמסרו ללקוחות, היא היתה גם המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בישראל לשנת 2022, עד ש"הודחה" מן התואר על ידי המכוניות של BYD.

אך כעת גיאו מוביליטי יבואנית ג'ילי משיקה בישראל גרסה מחודשת של ג'יאומטרי C אשר תנסה להתמודד מחדש מול המתחרים. הנוסחה של ג'ילי כוללת שדרוג מקיף של הדגם הקיים במטרה להפוך אותו ליותר תחרותי, כאשר עיקר השינוי ממוקד בתא הנוסעים, אבל בנוסף לו יש גם שינויים קוסמטיים ומכאניים.

מבחוץ השינוי יחסית מאופק, עם עיצוב מחדש של יחידות התאורה הקדמיות וגם של הפגוש הקדמי, אך עיקר השינוי מתרחש בתא הנוסעים: המחיצה שבין הנהג והנוסע הוסרה לטובת יותר מרווח פנימי, השליטה על בורר הכיוון עברה מן הקונסולה המרכזית שאינה קיימת יותר למיקום חדש לצד גלגל ההגה.

במרכזו של לוח המחוונים ניתן למצוא כעת מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ' אשר מציג פונקציות שונות לצד צג מידע נוסף אשר ממוקם מול הנהג, בגודל 5 אינץ'. מעבר לכך, מערכות הבטיחות עברו שדרוג עם הוספה של מערכת נטרול כרית האוויר שמול הנוסע הקדמי.

ג'ילי ג'יאומטרי C מתעדכנת קרדיט ג'ילי

מבחינת המנוע, ההספק נותר כפי שהיה בדור היוצא, כלומר 204 כוחות סוס  ו–31.6 קג"מ אבל חשוב מכך: לפי ג'ילי טווח הנסיעה שופר. כך, הדגמים הבכירים שמצוידים בסוללה בקיבולת 70 קילוואט/שעה אשר היו מסוגלים לנסוע עד 460 קילומטרים בדגם הקודם בין טעינות (לפי נתוני היצרן) מסוגלים לנסוע לטווח רשמי של עד 485 קילומטרים בדגם החדש. הדגמים המצוידים בסוללה בקיבולת 53 קילוואט/שעה אשר היו מסוגלים לנסוע 350 קילומטרים בין טעינות (לפי נתוני היצרן) מסוגלים לנסוע כעת לטווח של 359 קילומטרים.

רמות הגימור בשני סוגי הסוללה מחולקות לרמה התחלתית אשר נקראת "פיור" ורמה בכירה ששמה הוא "פרו". ברמת ה"פרו" מקבלים בין היתר שדרוג למערכת הסטריאו וחימום ואיוורור למושבים הקדמיים. המחירים מתחילים ב 144,900 שקל לדגם הבסיסי ביותר – ה 360 "פיור". ממשיכים ל-152,990 שקל לגרסת 360 "פרו".  ובדגם בעל הסוללה הבכירה: דגם "פיור" 480 עולה 157,990 שקל ואילו ה 460 "פרו" עולה 165,990 שקל.

 

 

רכב חשמלי דגם חדש שיפורים מכאניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד