כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
גיבוי מלא

על מה שוחחו ר' משה הלל ור' מאיר צבי?

ראש הישיבה הגרמ"ה הירש עלה למעונו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן ברחוב האדמו"ר מגור בבני ברק | השניים נועדו ביחידות במשך זמן ממושך, כשכל הנוכחים מתבקשים לצאת מן החדר | כל הפרטים מפגישת גדולי ישראל

על מה שוחחו ר' משה הלל ור' מאיר צבי?
הגרמ"ה הירש בביקור אצל הגרמ"צ ברגמן צילום: שוקי לרר

מיד לאחר סיום הכינוס הדרמטי בראשות גדולי ישראל שנערך אתמול (רביעי) בענין "ועדת הרבנים לענייני תקשורת", פנה ראש הישיבה הגרמ"ה הירש ממלון ויז'ניץ לרחוב האדמו"ר מגור 28, לעבר מעונו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן מזקני חברי מועצת גדולי התורה. המטרה: לעדכנו בנושא החלטות ועדת הרבנים שהתכנסה דקות קודם לכן.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך מסעו של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן, עמד הגרמ"ה הירש בקשר רציף עם הגרמ"צ כדי לקבל את ברכתו ותמיכתו המלאה בעניין ועדת הרבנים לענייני תקשורת.


הגרמ"ה הירש בביקור. צילום: שוקי לרר

עם כניסתו, בירך הגרמ"ה את הגרמ"צ, שנמצא בתוך השלושים לפטירת בנו זצ"ל, בברכת ניחומים. לאחר מכן ביקש הגרמ"צ מכל הנוכחים, המקורבים ובני הבית לצאת מן החדר, כשהשניים נסגרים במשך זמן ממושך. פרטי שיחת גדולי ישראל נותרת חסויה.

הקשר בין שני גדולי ישראל מתקיים כבר שנים ארוכות, כשבין השניים שוררת הערכה הדדית. הגרמ"צ נשמע מתבטא מספר פעמים בדברים הנוגעים לענייני ציבור רבים. "לרבי משה הלל יש אחריות ויש לו שכל ישר". כשלעומתו, הגרמ"ה מתבטא על הגרמ"צ בביטויים מפליגים של גדלותו. "רבי מאיר צבי הוא שריד לדור דעה וממנחילי המסורה מהחזו"א וחמיו הרב שך לדורנו", נשמע הגרמ"ה בעבר.

הרב מאיר צבי ברגמן הרב משה הלל הירש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד