כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"רוצו אל הגבעות"

בן גביר ביקר באביתר: "רוצה הרבה יותר מהיישוב כאן"

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע הבוקר ליישוב אביתר יחד עם יוסי דגן ראש מועצת שומרון ויו"ר תנועת נחלה דניאלה וויס. בן גביר אמר: "אני נותן לכם גיבוי מלא ומוחלט אבל אני רוצה הרבה יותר מהישוב כאן, צריך שיהיה כאן ישוב מלא"

בן גביר ביקר באביתר: "רוצה הרבה יותר מהיישוב כאן"
אביתר צילום: Flash90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר עלה הבוקר יחד עם ראש מועצת שומרון יוסי דגן וראשי תנועת נחלה דניאלה וויס וצבי אלימלך שרבף לחזק את תושבי גרעין אביתר שעלו כתגובה לפיגוע הירי הקשה בעלי.

בן גביר אמר בביקורו: "עמדתי ידועה. אני נותן לכם גיבוי מלא ומוחלט אבל אני רוצה הרבה יותר מהישוב כאן, צריך שיהיה כאן ישוב מלא, לא רק כאן, אלא בכל הגבעות מסביבנו".

עוד הוסיף: "צריך ליישב את ארץ ישראל ובמקביל לישוב הארץ צריך לצאת למבצע צבאי, להוריד בניינים, לחסל מחבלים, לא אחד או שניים אלא עשרות ומאות ואם צריך גם אלפים. כי בסופו של דבר רק ככה אנחנו נאחוז כאן, נחזק את השליטה ונחזיר את הביטחון לתושבים ומעל הכל נמלא את השליחות הגדולה שלנו. ארץ ישראל לעם ישראל, אנחנו מגבים אתכם רוצו לגבעות, תתיישבו. אנחנו אוהבים אתכם".

ראש מועצת שומרון יוסי דגן אמר כי "הממשלה הזו והממשלה הקודמת התחייבו למתווה אביתר. התשובה הציונית הנכונה לפיגועים הנוראים היא בנייה, בנייה, בנייה. עיני העם נשואות להתיישבות, הממשלה חייבת לאשר בצורה מלאה את אביתר עוד היום. התשובה הצבאית היא יציאה למבצע התקפי בערים ברשות הפלסטינית הטרוריסטית ובמישור האזרחי - בניה. אנחנו דורשים מהממשלה להודיע עכשיו על הסדרת הישוב אביתר וחזרת המשפחות לישוב. רק בניה תחזק את ההתיישבות ותגדע את המוטיבציה של הטרור".

יו"ר תנועת נחלה דניאלה וייס הוסיפה: "ההתייצבות של מפלגות הימין ציונות דתית עוצמה ליכוד כאחד. ממחישות שיש הבנה ברורה שהתיישבות מזקת את ביטחון, ובטחון מחזק את התיישבות. איתמר יודע להתיישבות בכל נקודה של מבלם לאומי, בין אם זה במדינת ישראל הקטנטונת, ובין אם זה בגב ההר באביתר".

איתמר בן גביר אביתר יוסי דגן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד