כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
אירוע מרגש

הפוסקים של בני ברק התרגשו יחד עם ילדי הקירוב

מעמד בר מצווה מרגש של ילדי שובו נערך לקרוב למאתיים ילדי הרשת באודיטוריום העירוני בשכונת פרדס כץ בבני ברק, בשיאו של המעמד זכו התלמידים לברכת גדולי התורה, ולקבל תפילין שילוו אותם במהלך חייהם מתנת הרשת. צפו בתיעוד

הפוסקים של בני ברק התרגשו יחד עם ילדי הקירוב
בר מצווה לילדי שובו צילום: באדיבות המצלם

בראשות גדולי התורה מעמדי בר ובת מצוה מרגשים נערכו השבוע למאות ילדי רשת שובו שנקבצו ובאו מכל רחבי ארץ למעמדות הגדולים שהתקיימו בעיר בני ברק בראשות גדולי התורה חברי נשיאות הרשת.

מעמד בר מצווה המרגש של ילדי שובו נערך לקרוב למאתיים ילדי הרשת באודיטוריום העירוני בשכונת פרדס כץ בבני ברק, בשיאו של המעמד זכו התלמידים לברכת גדולי התורה, ולקבל תפילין שילוו אותם במהלך חייהם מתנת הרשת.

המעמד הגדול נוהל והונחה בטוב טעם ודעת ע"י סמנכ"ל הרשת הרב דוד איבגי. בהתרגשות עצומה קבלו התלמידים את גדולי מורי ההוראה חברי נשיאות שובו האב"ד הגר"י סילמן והגרי"א דינר למעמד חלוקת התפילין.

המעמד הגדול נפתח בדברי מנכ"ל הרשת הרב חיים מיכאל גוטרמן שסיפר כי לצעינו ישנם מקומות בהם התלמידים לא יודעים מה קריאת שמע מה זה תפילין ומה זו התורה, אני פוגש בכירים מאוד אפילו רחוקים משמירת תורה ומצוות שמבכים את מציאות זו, וברוך השם אתם ילדי שובו זוכים לדעת מה זה שבת מה זה תפילין מה הם המצוות, אשריכם שזכיתם.

רו"מ כנסת ישראל הגר"י קניג שאברכיה מלווים את התלמידים במהלך השנה כולה תיאר בדבריו בפני התלמידים גודל הזכות להיכנס לנועם עול תורה ומצוות, ושיתף את גדולי התורה בלימוד רבני כנסת ישראל עם תלמידי שובו המהווה נדבך במפעל העצום של רשת שובו.

וכן העלה את זכר מייסד הרשת הגר"א הכהן פאם זצ"ל וכן את נשיא הרשת המשגיח הגר"ח וואלקין זצ"ל שעודנו בשנת האבל להסתלקותו אשר זכינו והיה מטריח עצמו להשתתף במעמד הבר מצוה.

בדממה שמעו התלמידים את משא גדולי ישראל חברי נשיאות הרשת האב"ד הגר"י סילמן אמר בדבריו כי הוא נרגש מאוד לראות את התלמידים היקרים אשר ניכר בהם אורה של תורה, הגר"י סילמן הוסיף כי אין שמחה כשמחתה של תורה, וזהו יומכם הגדול.

לאחר מכן נשא דברים הגרי"א דינר שריגש את התלמידים בדברים מרגשים כי אין כוחם של ישראל אלא בפיהם, כל הנצחונות וההצלחות של עם ישראל זה לא ע"פ דרך הטבע אלא רק מכוח התורה הקדושה שזכיתם להיכנס כעת להיות חלק מההמשכיות של כלל ישראל .

בסיום דברי גדולי ישראל זכו התלמידים לקבל תפילין אישית מידי גדולי התורה, המעמד הגדול הסתיים בדברי הסמנכ"ל הרב דוד איבגי שהרחיב במשמעות המילה בר מצוה, וקיבל עם התלמידים עול מלכות שמים.

למחרת התקיימה שמחת הבת מצוה למאות ילדי שובו בהשתתפות ראש העיר אברהם רובנשטיין, בה זכו התלמידות זכו למעמד הפרשת חלה מיוחד ומרגש וקבלו על עצמם קבלות לרגל הכנסם לבת מצווה.

שובו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד