כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
צפו בגלריה

מודיעין עילית: רבני העיר במעמד פתיחת כולל 'אהבת תורה'

במודיעין עילית נערך בשבוע שעבר מעמד פתיחת כולל בראשות הגאון ר' דוד דינר אשר מונה לעמוד בראשות הכולל ובהשתתפות רבני העיר ראש העיר ופרנסיה. צפו בגלריה

מודיעין עילית: רבני העיר במעמד פתיחת כולל 'אהבת תורה'
פתיחת כולל 'אהבת תורה' במודיעין עילית צילום: באדיבות המצלם

בתקופה האחרונה התאגדו מספר אנשי עסקים תושבי מודיעין עילית אשר ראו את הצורך הגובר ואת מצוקת הכוללים. כאשר מצד אחד ברוך ה' ישנם אברכים צעירים רבים המתדפקים על דלתות הכוללים ומבקשים להיכנס להיכלי התורה ומאידך לראשי הכוללים אין את היכולת לעמוד בביקוש הרב על כן בעצת רבני העיר הוחלט על פתיחת כולל חדש לאברכים מצוינים בו ילמדו את סוגיות הדף היומי בעומק העיון כשמידי יום בתורנות ימסרו אברכי הכולל שיעור בסוגיות הנלמדות.

כמו כן הוכרז על ידי ראש הכולל הגר"ד דינר על יסוד קביעות יומית ללימוד המוסר כשמלבד השיעורים והשיחות הנמסרים על ידי ראש הכולל  ימסרו גם מידי שבוע שיחות על ידי מרביצי תורה ומוסר ורבני העיר.

בסיום הערב כובד ראש העיר יעקב גוטרמן בקביעת מזוזה לבית המדרש שנבנה במיוחד עבור הכולל החדש, לאחר מכן בירך ראש העיר את תומכי ופטרוני הכולל שיזכו להגדיל תורה ולהאדירה. 

ראש העיר הוסיף שהלוואי וילמדו עוד אחרים ממעשיהם להחזיק בממונם את בני התורה נזר הבריאה. במעמד השתתפו רבני העיר וביניהם הגר"י לוקסנברג רב שכונת נאות שמחה, הגר"ש פוזן רב שכונת נאות הפסגה, הגר"י עמית ר"י קרית מלאכי הגרחי"ל ליוש רב שכונת גרין פארק, הגר"ד גולדשמידט רב קהילת אשכנז, הגר"א ויספיש ראש כולל יוצאי פוניבז' ומרבני קופת והחזקת בו, הגר"א פרייליך מרבני ישיבת חכמת התורה. כמו כן כיבדו בהשתתפותם ראש העיר יעקב גוטרמן ויוסי גראף יו"ר ארגון נותנים. 

מודיעין עילית כולל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד