כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הזעם והבושה

רבים שמחו לאיד המתים בצוללת: "רק עשירים יכולים למות שוב על הטיטאניק"

גולשים רבים לעגו ופרסמו בדיחות על חמשת המתים הצוללת שיצאה לצפות בהריסות הטיטאניק שטבעה ב-1912. חלק מהגולשים השוו את המתים למהגרים שמתו מול חופי יוון. חלק לגלגו על עשירים ששוב מתו בטיטאניק

רבים שמחו לאיד המתים בצוללת: "רק עשירים יכולים למות שוב על הטיטאניק"

גולשים רבים עוררו זעם לאחר שאמרו שהאנשים שהיו שעל סיפונה של הצוללת הטיטאניק שטבעה צריכים למות כי הם עשירים. מנגד אלפים פרסמו תפילות לצוות הנעדר וקיוו לטוב, אך התאכזבו לגלות כי האנשים טבעו במצולות, אחרים מתחו ביקורת על החלטתם לבקר בהריסות המפורסמות.

על סיפונה של הצוללת שטבעה באוקיינוס היו מנכ"ל חברת הצוללות OceanGate Expeditions סטוקטון ראש. המיליארדר הבריטי האמיש הארדינג. פול-אנרי נרז'ולה, מומחה צרפתי לספינות שחקר את הטיטאניק וביקר בעומק הים פעמים רבות. ושני אזרחים פקיסטנים אב ובנו, שהזאדה וסולימאן דאווד.

גולש אחד כתב: "האידיוטים האלה שילמו 250 אלף דולר כדי להיכנס לצוללת ללא GPS או כל מכשיר בטיחות עם ג'ויסטיק כדי לראות את הטיטאניק ועכשיו הם מתו באוקיינוס האטלנטי".

אחר כתב: "הבעיה עם למות על צוללת הטיטאניק היא שזו דרך כל כך מצחיקה לצאת החוצה. אתה משלם רבע מיליון דולר כדי להיות במאמר מצחיק בוויקיפדיה ב-20 שנה, ואז אתה מת והופך לעובדה מטופשת". גולשים אחרים פרסמו בדיחות על אסון ספינת הטיטאניק המקורית שטבעה 1912 ועשו השוואות למהגרים שמתו מול חופי יוון.

גולש אאחר התבדח: "רק העשירים יכולים למצוא דרך למות שוב על הטיטאניק".

גולש אחד מתח ביקורת על העיתונות על האופן שבו סיקרה את החיפוש, הם כתבו: "מיליארדר נעדר בים והטיטאניק היא חדשות בעמוד הראשון. 300 מהגרים מתים בסירה מול חופי יוון והתקשורת מדברת עליהם כאילו הם לא בני אדם".

אחר הוסיף: "בשבוע שעבר יותר מ-700 אנשים מתו בים התיכון כשהסירה שלהם התהפכה, בקושי דיווחים. חמישה תיירים נעדרים בטיול חסר טעם לטיטאניק כל העולם מדבר על זה?".

פובלציסטית כתבה בעיתון ה'גארדיאן': "אם העשירים יכולים להוציא 250,000 דולר על שיטוטי יוהרה 4 קילומטרים מתחת לאוקיינוס, אז הם לא חייבים במס מספיק" דבריה עוררו זעם רב בבריטניה.

בריטניה ארה''ב צוללת טיטאניק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד