כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
ברקע קריאת השר בן גביר

נתניהו: "הקריאות לתפוס שטחים באופן בלתי חוקי מערערות הסדר"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה שנערכה הבוקר, לקריאה של השר איתמר בן גביר למתיישבים "רוצו אל הגבעות" ואמר: "אמירות שקוראות לכבוש שטחים אינן מקובלות, הן מערערות את הסדר ביו"ש" | בן גביר: "ממשלת ימין חייבת לממש את חזונה"

נתניהו: "הקריאות לתפוס שטחים באופן בלתי חוקי מערערות הסדר"
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה למתיחות הביטחונית ביהודה ושומרון ואמר כי "במבצע שומר חומות שינינו את המשוואה מול חמאס, החזרנו אותו עשור לאחור. מאז לא ירה רקטה אחת לעבר ישראל. במבצע מגן וחץ שינינו את המשוואה מול הג'יהאד. בשבוע שעבר שינינו את המשוואה מול המחבלים ביהודה ושומרון".

נתניהו הוסיף: "מאפשרים לצה"ל את כל הכלים שעומדים לרשותנו, נותן גיבוי מלא לכוחות הביטחון שעושים עבודה מצוינת. התגובה ההולמת לטרור: להעמיק את שורשינו בארצנו. מחסלים מחבלים במספר שיא ובונים בהיקף רחב".

ראש הממשלה התייחס לקריאה של בן גביר ביום שישי למתיישבים "רוצו אל הגבעות" ואמר: "אמירות שקוראות לכבוש שטחים אינן מקובלות, הן מערערות את הסדר ביו"ש. לא רק שלא נגבה, נפעל נגדן. האמירות האלו פוגעות במפעל ההתיישבות. הן פוגעות באינטרסים הלאומיים של ישראל והן חייבות להיפסק מייד".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לנתניהו וכתב: "מעריך ואוהב את רה"מ, אבל בעיית המשילות שלנו לא מתחילה במתיישבים ביו"ש, אלא בסלחנות למתפרעים ברמת הגולן והעדר אכיפה ברהט-אני נגד אכיפה סלקטיבית".

בן גביר הוסיף: "ממשלת ימין חייבת לממש את חזונה, התיישבות בשטחי יו"ש לצד אפס סובלנות כלפי מי שמאיים שאם לא נעתר לבקשותיו תהיה מלחמה, אסור לישראל להתקפל!".

בנימין נתניהו איתמר בן גביר ישיבת הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד