כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ברכת הבית

מה עשה הגר"ד לנדו שליט"א לפני המסע לארצות הברית?

גדולי הדור ביקשו, עם ישראל נרתם למשימה במלא יופיו • 73 חתנים וכלות יתומים חסרי כל עומדים במרכז המגבית • בזכותכם יהיה להם בית • בזכותם יהיה לכם ברכת הבית

מה עשה הגר"ד לנדו שליט"א לפני המסע לארצות הברית?
הגר"ד לנדו צילום: ועד הרבנים

במוצ"ש בהעלותך, י"ד סיוון, המריא ראש הישיבה הגאון הגדול רבי דב לנדושליט"א לשאת את המשא המרכזי בכינוס 'אדירי התורה' בישיבת ליקווד, ולמסע חיזוק בקהילות היהודיות בארצות הברית. לפני הנסיעה, תוך כדי ההכנות המרובות, הקים את קרן ההצלה המיוחדת למען 73 חתנים וכלות יתומים, במשותף עם ראש הישיבה הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי אזרחי שליט"א, ראש הישיבה הגאון הגדול רבי משה הילל הירש שליט"א, וראש הישיבה הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א.

תורמים לנישואי יתומים וזוכים בברכת גדולי הדור >>>

גדולי הדור פונים לציבור בבקשת עזרה קריטית עבור חתנים וכלות אלו: "באו לפנינו סיפוריהם של73 חתונות יתומיםהעומדים להיכנס לחופה חסרי כל ולכן בקשנו מועד הרבנים לעניני צדקה בארה"ק להקים קרן לצרכי נישואיהם ההכרחיים." הם כותבים במכתבם. "מצוה גדולה לשמח ליבות אומללים אלו ביום חתונתם ונבקש מכל אחד שישתדל להיות שותף בעין יפה בנישואי היתומים."

הם מבקשים מכל אחד לתרום סכום מינימלי בסך 10 שקלים ליתום, ומקדישים לתורמים ברכה מיוחדת חתומה בכתב יד קודשם:

"יהי רצון שתזכו לנחת מכל צאצאיכם

ויצליחו בישיבות לגדול בתורה ויראת שמים

להינצל מפגעי הזמן הצרות והמחלות

ותעשו שמחה בביתכם בקרוב ויהי' לכם פרנסה בריווח ובנקל"

לפני בין הזמנים, כשאלפי ילדים, בחורים ואברכים יוצאים לחופשה, חשוב להתמגן בברכת התורה הצדקה, כדי להינצל מהסכנות הגשמיות והרוחניות האורבות בתקופה זו.

הברכה המיוחדת תישלח עם שליח עד הבית לכל מי שיתרום 10 ₪ ליתום, ממוסגרת לתלייה על הקיר. בברכה הנדירה מבטיחים גדולי הדור להכניס את השמחה אליכם הביתה, כמו שמעיד הקדוש ברוך הוא: כל המשמח את שלי – אני משמח את שלו.

תורמים לנישואי יתומים וזוכים בברכת גדולי הדור >>>

הגרד לנדו ועד הרבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד