כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לקיים דיונים בפגרה

הפרקליטות דורשת מביהמ"ש להאיץ את ההליכים במשפט נתניהו

התביעה במשפט ראש הממשלה שיגרה מכתב בבקשה להאצת ההליכים ולקיום דיונים גם בימי הפגרה. בנוסף ביקשה "שלא לערוך יותר שיחות סגורות בלשכת השופטים", זאת בעקבות ההדלפות בשבוע עבר ולפיהן השופטים העבירו מסר לתביעה כי יהיה קשה להרשיע את ראש הממשלה נתניהו בשוחד בתיק 4,000

הפרקליטות דורשת מביהמ"ש להאיץ את ההליכים במשפט נתניהו
ניר חפץ צילום: פלאש 90

הפרקליטות שיגרה היום (ראשון) מכתב להרכב השופטים בתיקי נתניהו וביקשה להאיץ את ההליכים במשפט נתניהו ולקיים דיונים גם בימי הפגרה.

בנוסף מבקשת התביעה, "שלא לערוך יותר שיחות סגורות בלשכת השופטים", זאת בעקבות ההדלפות בשבוע עבר ולפיהן השופטים העבירו מסר לתביעה כי יהיה קשה להרשיע את ראש הממשלה נתניהו בשוחד בתיק 4,000.

במכתב ששלחו נכתב: "נוכח האינטרס הציבורי הרב והברור בקידומו המהיר של המשפט וסיומו בפרק זמן קצר ככל הניתן, בית המשפט הנכבד מתבקש לתת הוראות לשם האצת שמיעת הראיות וסיום שלב ההוכחות.

על כן, על דעת היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה, בית המשפט הנכבד מתבקש כדלקמן: להוסיף מועדי דיון בפגרה, בחודש יולי ,2023 כך שתסתיים שמיעת קבוצת העדים הנוכחית המתייחסת, ככלל, לאישומים השני והשלישי, וכי ישמעו עדים נוספים מקבוצת העדים הנוכחית המתייחסת לאישום הראשון".

עוד נכתב: "ככל שבית משפט ייעתר לבקשה זו תודיע המאשימה להגנה בהקדם על זהות העדים מתוך הקבוצות השונות עליהן הודיעה המאשימה להגנה זה מכבר".

הפרקליטות מבקשת בנוסף, "להוסיף ימי דיונים בשנת המשפט הבאה בפרשת התביעה ולהאריך את ימי הדיונים על דרך של קביעת שעת סיום מאוחרת יותר".

לסיום דורשים בפרקליטות, "כמו כן, השיח שהתקיים בשבוע שעבר בלשכת השופטים, לבקשת ההרכב הנכבד, הודלף לתקשורת באופן מגמתי ולא מדויק ובאופן שיש בו כדי לפגוע בהתנהלותו התקינה של המשפט.

לפיכך מבוקש כי מעתה ואילך, כל שיח בין בית המשפט לצדדים יתקיים באולם בית המשפט בלבד, תוך שייערך פרוטוקול (ככל שלא מתקיימת הצדקה לפי חוק לסגירת דלתיים).

פרקליטות המדינה בנימין נתניהו תיק 4000

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד