כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אסון בארה"ב

מיתה משונה: עובד שדה תעופה נשאב לתוך מנוע המטוס

עובד שדה התעופה בטקסס מת לאחר שנשאב לתוך מנוע המטוס.העובד ששמו לא פורסם נשאב למוות בנמל התעופה הבינלאומי של סן אנטוניו, כך מסרה המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה

מיתה משונה: עובד שדה תעופה נשאב לתוך מנוע המטוס
מטוס דלתא: אילוסטרציה צילום: Pixabay

עובד בשדה התעופה בארה"ב מת לאחר שנשאב למנוע המטוס, כך אמרו גורמים רשמיים. העובד, ששמו לא פורסם, נבלע לתוך מנוע בנמל התעופה הבינלאומי של סן אנטוניו בטקסס ביום שישי האחרון, כך מסרה המועצה הלאומית לבטיחות בתחבורה (NTSB).

התקרית אירעה בשעה 22:25 שעון מקומי, כאשר טיסת חברת 'דלתא איירליינס, מלוס אנג'לס נסעה לשער על מנוע אחד. לא ברור כיצד נשאב האדם למנוע והאירוע נחקר. בהצהרה נמסר משדה התעופה: "אנו עצובים מאוד מהאירוע הזה ועובדים עם הרשויות כשהן מבצעות את חקירתן".

עוד נמסר: "אנחנו נשתף מידע נוסף ככל שהפרטים יהיו זמינים" חברת דלתא איירליינס מסרה כי היא "שבורת לב על התקרית ואובדן של חבר ממשפחת התעופה שלה, הלב והתמיכה המלאה שלנו עם המשפחה, החברים והאהובים שלהם בתקופה קשה זו". 

תקרית דומה התרחשה גם בסוף השנה שעברה באלבמה, כאשר עובד בשדה התעופה נשאב למנוע ונהרג. העובד מחברת 'אמריקן איירליינס' נהרג בתאונה תעשייתית בנמל התעופה באלבמה. העובד שטיפל בכבודה, נהרג בתאונה שבה היה מעורב אחד ממנועי המטוס שפעל.

 

אלבמה טקסס מטוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד