כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מציב תנאים לחזרה

לאן נעלם בן כספית? ינון מגל כבר מתגעגע

אחרי עוד פיצוץ בפעם המי יודע כמה בינו לבין ינון מגל, כספית נמצא בחופשה ארוכה מהגשת התוכנית ברדיו 103FM ובימים אלה מנסים להחזירו, אך לפי דיווחים הוא מציב דרישות כדי למנוע את הפיצוץ הבא

לאן נעלם בן כספית? ינון מגל כבר מתגעגע
בן כספית ברדיו צילום: מתוך שידורי רדיו 103FM

העיתונאי והמגיש בן כספית נעדר מזה כשלושה שבועות מהגשת תוכנית האקטואליה היומית שלו יחד עם ינון מגל ברדיו 103FM. את כספית ניתן למצוא בינתיים פעיל ברשת הטוויטר עם ציוצים למכביר על כל מה שמתרחש וגם על מסכי 'ערוץ 12' במוצאי שבתות בתוכנית 'פגוש את העיתונות' לצד עמית סגל.

לא אחת התגלעו ויכוחים סוערים בין כספית למגל בעת הגשת התוכנית 103FM שהובילו לא אחת לפיצוצים ולעזיבתו של כספית את התוכנית באמצע השידור בהותירו את מגל להמשיך להגיש לבדו. אלא שלפני כשלושה שבועות שוב התרחש פיצוץ שכנראה היה הקש ששבר את גב הגמל וכספית יצא לחופשה בעצת מנכ"ל התחנה אור צלקובניק עד יעבור זעם.

ינון מגל ובן כספית בעת הגשת התוכנית. (צילום מסך מתוך שידורי 103FM בפייסבוק)

אלא שנראה כי הפעם הזעם לא עובר כל כך מהר ובינתיים מי שמלאים את מקומו בהגשת התוכנית הפופולרית שמניבה רייטינג נאה הם עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון ופעיל השמאל יריב אופנהיימר לסירוגין.

לפי דיווח בשעות האחרונות של גיל משעלי ב'מאקו', בן כספית כבר די מאס במריבות ובהתכתשויות היומיומיות עם ינון מגל, ממקורביו של שנוא נפשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ומציב דרישות להנהלת הרדיו שאם ימולאו הוא ישוב להגיש את התוכנית לצד מגל. הדרישה המרכזית היא חלוקה שווה בזמן הדיבור בתוכנית ושמגל לא ייכנס לדבריו תוך כדי, מעשה שבכל יום שמטריף את כספית בן ה-62.

בעבר פורסמו תיעודים שהפכו לויראלים ברשתות החברתיות שבהן נראים השניים מתקוטטים ועולים לטונים גבוהים זה כלפי זה, עד לפיצוץ שבמפורסם שבהם השליך כספית את האוזניות על השולחן, קם בחמת זעם ויצא מהאולפן כדי להירגע.

בן כספית ינון מגל רדיו 103 FM

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד