כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"לא עובדים יחד"

שגרירות ארה"ב לא הזמינה את שרי הימין לטקס

ב-3 ביולי יתקיים טקס יום העצמאות של ארה"ב בשגרירות ארה"ב. הוזמנו שרים וח"כים רבים, אך שר האוצר והשר לביטחון לאומי לא הוזמנו  

שגרירות ארה"ב לא הזמינה את שרי הימין לטקס
דגלי ארצות הברית צילום: unsplash

שגרירות ארה"ב בירושלים לא הזמינה את שר האוצר בצלאל סמוטריץ' והשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לטקס שהיא עורכת לציון יום העצמאות האמריקאי ב-3 ביולי בעיר. לטקס הוזמנו שרים וח"כים רבים. מלבד שני השרים שלא הוזמנו, השגרירות נמנעה מלהזמין גם את יתר חברי הציונות הדתית ועוצמה יהודית וכן את ח"כ אבי מעוז.

בשגרירות הגיבו לשאלת עיתון 'הארץ' כי לטקס הוזמנו רק גורמי ממשל שעובדים עמה. "רשימת האורחים באירוע כוללת אנשים שעמם יש לשגרירות קשרי עבודה הדוקים, אנו מנועים מלפרסם בפומבי את רשימת האורחים עקב שיקולי אבטחה". בין היתר, הוזמנו ראש הממשלה נתניהו, שר הביטחון יואב גלנט, שר הכלכלה והתעשייה ניר ברקת, ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, יו"ר העבודה מרב מיכאלי ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, וכן ח"כים נוספים משלל סיעות.

שר האוצר מסר בתגובה לעיתון 'הארץ' כי הוא "מאחל מזל טוב לבת בריתנו וידידתנו הגדולה ארה"ב. השר ינצל את זמן הטקס על מנת להמשיך ולקדם את עצמאות ישראל, פיתוחה ושגשוגה בכל מרחבי ארצנו". מהשר לביטחון לאומי לא נמסרה תגובה.

 

 

 

שגרירות ארה''ב יום העצמאות איתמר בן גביר בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד