כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר הסערה הגדולה

ראש הממשלה על ההשוואה לכוח וגנר: "אין שום מקום להשתלחות"

נתניהו דחה את דבריה של השרה סטרוק שהשוותה את ראשי מערכת הביטחון לכוח וגנר ובהמשך התנצלה: "יש מקום בדמוקרטיה לביקורת על כל אחד אבל אין שום מקום להשתלחות"

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

ראש הממשלה נתניהו דחה את דבריה של השרה סטרוק: "ראשי ואנשי זרועות הביטחון שלנו עושים לילות כימים כדי להגן על מדינת ישראל ועל אזרחי המדינה. יש מקום בדמוקרטיה לביקורת על כל אחד אבל אין שום מקום להשתלחות באנשים שמובילים את המאבק שלנו נגד הטרור ולמען ביטחון ישראל".

בנוסף, לאור ריבוי התלונות בימים האחרונים, הנחה ראש הממשלה נתניהו לבדוק טענות לשימוש בכוח מופרז מצד כוחות הביטחון כלפי אזרחים ביהודה ושומרון.

‏כזכור השרה אורית סטרוק אמרה הבוקר: "הרמטכ"ל, המפכ"ל וראש השב"כ הוציאו הודעה משותפת על טרור לאומני יהודי. מי אתם, כח וגנר? מי אתם שתוציאו הודעה כזאת תחת האף של הממשלה? הם יטיפו לנו מוסר? אני נגד האירועים האלה אבל זאת בושה וחרפה לקרוא לזה טרור לאומני".

לאחר שדבריה עוררו סערה אמרה השרה סטרוק: "אומרת כאן ועכשיו: הביטוי "כח וגנר" שגוי, ואני מתנצלת עליו. נכנס לשיחה בשל נוכחותו בשיח החדשותי, אבל לגמרי לא מתאים. סליחה ומחילה! לא חוזרת בי מהביקורת העניינית, על כך שראשי מערכות הביטחון שלנו, מסורים וראויים להערכה ככל שהם, לא אמורים להיות מטיפי-מוסר, אלא מייצרי בטחון".

 

 

ראש הממשלה נתניהו כח וגנר אורית סטרוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד