כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"הצילו את חייכם"

אות הצטיינות למנהלת החרדית בשב"כ

אות הצטיינות הוענק היום לעובדות ועובדי שירותי הביטחון הכללי | בטקס, שנערך בבית הנשיא, הוענק פרס לאישה חרדית, המנהלת פרויקט בארגון | "המצטיינים והמצטיינות אלו הטובים שבטובי אנשינו. הם יעברו מולכם ברחוב ולעולם לא תדעו שהם אלו אשר בעשייתם, יום יום ולילה לילה הצילו את חייכם"

אישה, אילוסטרציה
אישה, אילוסטרציה צילום: unsplash

בטקס שנערך היום (שני) בבית הנשיא הוענקו תעודות הצטיינות ל-14 עובדות ועובדי השב"כ וכן הוענק מפעל חיים, על ידי נשיא המדינה יצחק הרצוג. אחת המצטיינות היא אישה חרדית, המנהלת פרויקט בארגון. הטקס נערך במעמד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו וראש שירות הביטחון הכללי, רונן בר. המצטיינים, ציינו בשב"כ, הינם עובדים ותיקים וצעירים בתפקידים שונים ומגוונים אשר מבצעים את תפקידם בצורה יוצאת דופן ועל הצד הטוב ביותר, תוך מימוש ייעוד וערכי הארגון.

ראש השב"כ, רונן בר אמר בטקס: "יושבים כאן היום בין 14 המצטיינים והמצטיינות של השב"כ, עובדות ועובדים אשר יש להם קשר ישיר להצלחות שחווינו בשנה האחרונה - לסיכולים באיו"ש, למערכה ברצועת עזה, לסיכולי הריגול ולפיתוחים בסייבר. אחת מהמצטיינות היום מגיעה מבית חרדי ומנהלת אצלנו פרויקט אסטרטגי לאומי. זאת גם הזדמנות להגיד תודה לאנשים שמאחורי הקלעים שעוזרים לנו לשלב חרדים וחרדיות בשב״כ. אנחנו פועלים לשלב עוד חרדים וחרדיות אל שורותינו. הם יקבלו אצלנו את סביבת העבודה המתאימה עם הכשרות מקצועיות ויוכלו לעבוד בעתיד גם בשב״כ וגם בשוק ההייטק האזרחי".

"המצטיינים והמצטיינות אלו הטובים שבטובי אנשינו. הם יעברו מולכם ברחוב ולעולם לא תדעו שהם אלו אשר בעשייתם, יום יום ולילה לילה הצילו את חייכם. בלי קרדיט ובלי פרסום. כמגן לא יראה", הוסיף בר.

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר: "ברכות למצטיינות ולמצטיינים - חוד החנית, הכי טובים. אתם, יחד עם חבריכם, נשות ואנשי שירות הביטחון הכללי, פועלים סביב השעון, יום יום ולילה לילה, כל אחד ואחת מכם בתחומו, בשיטתיות, בעקביות, בנחישות ובאומץ לב, למען ביטחון מדינת ישראל, וכדי שאזרחי המדינה יוכלו לישון בשקט. אני יודע שעבורכם הפרס האמיתי הוא – ההגנה על הישראליות והישראלים - והיום אני רוצה להגיד- בשמם כל המדינה ובשמי: אנחנו גאים בשב"כ אני גאה בכם, תודה רבה לכם מעומק הלב"

"אין חולק על כך שהשב"כ הישראלי הוא היום ארגון מודיעין מסכל מהטובים בעולם. רק לאחרונה, במבצע מגן וחץ, ראינו איך המודיעין המדויק שסיפק השב"כ ביחד עם אגף המודיעין של צה"ל, הביא לסיכול צמרת הג'יהאד בעזה. איך אמרת – ידידנו רונן, ראש השב"כ? "השב"כ לא שוכח". אתם באמת לא שוכחים. אתם מצילים נפשות בישראל כל הזמן, יום-יום, שעה-שעה. אתם מבטיחים ומקיימים. התקופה הזו במאבק בטרור היא קשה ומאתגרת מאוד ואתם עושים את המירב והמיטב".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו: "בזכותם אנחנו יכולים לעקוף את הטרור, בזכותכם אנחנו גם מנצחים את הטרור. מנצחים זה לא אומר עוקרים אותו, הוא מלווה אותנו למעלה ממאה שנים, אבל כל הזמן להיות לפני העקומה - כל הזמן להקדים. השב"כ זה גם טכנולוגיה, גם שיטות פעולה, גם אמצעים - אבל מעל הכול זו רוח. רוח של אנשים, גברים ונשים, של יצירתיות, עקשנות, תעוזה, הייתי אומר מעבר לזה - של מחויבות עצומה. מחויבות אמיתית למשימה להגן על מדינת ישראל ואזרחיה

אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם וכמובן לבני המשפחות. אני חושב שאזרחי ישראל לא מתחילים לדעת, אפילו קצת, כמה חיים של ישראלים רבים כל כך אתם הצלתם. אנשים מהלכים ברחובות ואינם יודעים שהם עושים זאת בזכותכם, אבל אני יודע, ואני מודה לכם בשם כל אזרחי ישראל מעומק הלב".

ר', נציג המצטיינים, אמר: "לא התגייסנו כדי להצטיין אלא כדי לעשות כל מה שניתן במטרה להפוך את הארץ היפה שלנו לבטוחה וטובה עבור ילדינו. ההורים שהנחילו לנו את אהבת הארץ ללא סייג, את הרצון לתרום ואת המחויבות לעשות הכי טוב, גם כשקשה, ולהישאר בני אדם. כל אחד מעמיתי פה בלט כי הוא הרגיש שיש לידו אנשים שצריך לעשות עבורם את הכול, ולא כי הוא חיפש להיות טוב מהם. המצפן שמוביל אותנו מורכב מערכים – נחישות, התמדה ואמונה בכוחו של אדם לחולל שינוי. עמיתינו ביחידות, חברינו "לנשק", שבשעות אלה עושים למען ביטחון ישראל. הם המצוינים האמיתיים, כי רק צוות טוב מייצר עובדים טובים. אנחנו מיישמים ומשמרים מורשת, ולכן המצוינות היא של כל יושבי האולם הזה".

שב"כ פרס הצטיינות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד