כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בישיבת הסיעה

נתניהו: "שינינו את המשוואה באזור ג׳נין"

ראש הממשלה נתניהו התייחס בישיבת הסיעה למספר נושאים. על יוקר המחיה: "אנחנו עושים מהפכה במלחמה ביוקר המחייה". על המצב הביטחוני: "שינינו את המשוואה גם באזור ג׳נין מול חולייה שפגענו בה באמצעות מל״טים"

נתניהו: "שינינו את המשוואה באזור ג׳נין"
ניסיון שיגור הרקטה צילום: רשתות חברתיות ערביות

ראש הממשלה בנימין נתניה התייחס היום (שני) למספר נושאים בסיעת הליכוד.

בעניין יוקר המחייה אמר נתניהו: "אנחנו עושים מהפכה במלחמה ביוקר המחייה וכבר עשיתי כמה מהפכות כלכליות ביחד אתכם. המהפכה באה לבטל שכבות גיאולוגיות של בירוקרטיה, של אינטרסים, של מונופולים סמויים".

נתניהו הוסיף: "אנחנו מבטלים למעשה חלק עצום מהרגולציה הישראלית ואומרים שמה שטוב לאירופה טוב לישראל. יהיה הרבה יותר פשוט לייבא ולמכור מוצרים בישראל ואנחנו עושים את זה בשיתוף פעולה מלא של משרדי הממשלה, ונגיע בקרוב לחקיקה כדי לפתוח את השוק. הדברים יתבטאו בתוצאות".

על הנושא הביטחוני אמר: "אנחנו בעיצומו של מאבק גדול מאוד מול התגברות הטרור והתגברות הפעולות שלנו נגד הטרור. אנחנו כל הזמן משנים את המשוואה. ב׳שומר חומות׳ הסבנו את חמאס עשור לאחור והשמדנו את רוב יכולותיו, והראיה היא שמאז המבצע חמאס לא ירה אפילו רקטה אחת לשטח ישראל. נתנו להם מכה שקשה להם להתאושש ממנה".

לדברי ראש הממשלה: "מי שלא היה מורתע מספיק זה הג׳יהאד האסלאמי. חיסלנו את ההנהגה שלהם ואת החלופה להנהגה שלהם ונראה כמה זמן הדבר הזה מחזיק. שוב שינינו את המשוואה. עכשיו שינינו את המשוואה גם באזור ג׳נין מול חולייה שפגענו בה באמצעות מל״טים, דבר שלא היה הרבה שנים וזה סימן לבאות. עד לרגע זה כל מי שפגע בנו נמצא או בכלא או בקבר, הרוב בקבר".

בנימין נתניהו ישיבת סיעה הליכוד יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד