כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"אהיה תקיף"

נתניהו תקף את הח"כ מהליכוד: "החיים והמוות ביד הלשון"

ראש הממשלה נתניהו תקף בישיבת הסיעה את ח"כ דני דנון שמתח ביקורת על הטיפול בטרור. "אתה נחשף למה שאנחנו יודעים או מחליטים בחדרי חדרים? החיים והמוות ביד הלשון", אמר נתניהו

נתניהו תקף את הח"כ מהליכוד: "החיים והמוות ביד הלשון"
דני דנון ונתניהו במליאה צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו תקף היום (שני) בישיבת סיעת 'הליכוד' את ח"כ דני דנון שמתח ביקורת על הטיפול בטרור ואמר לו: "אהיה תקיף, חד וקצר: אתה יושב בישיבות קבינט? אתה נחשף למה שאנחנו יודעים או מחליטים בחדרי חדרים? החיים והמוות ביד הלשון! אתה לא יותר חכם מאיתנו!".
נתניהו הוסיף ותקף: "אם אינני טועה, גם לפני המבצע האחרון בעזה דיברת. מציע לכל המדברים, לא רק לך: אם אין לכם מושג על מה אתם מדברים אז עדיף - פחות. גם לגבי הבנייה, יש דברים שצריך פשוט לעשות בשכל, לא לדבר - לעשות!".
הדברים של נתניהו נאמרו כאמור בתגובה לביקורת שהשמיע ח"כ דני דנון באומרו: "לפני שנכנסתי לישיבה ראיתי דיווח של דו"צ על כך שהבוקר שוגרה רקטה מג'נין. שבוע שעבר נרצחו 4 יהודים בעלי ובינתיים לא ראינו שום תגובה".
דנון הוסיף: "אדוני, למה אנחנו מחכים?? שג'נין תהפוך לעזה?? אנחנו יודעים שיש תוכניות סדורות לטיפול בכאוס הבטחוני ההולך ומחמיר בצפון השומרון. למה הדרג המדיני לא מאשר אותם?? תושבי השומרון לא יהיו ברווזים במטווח".
בנימין נתניהו דני דנון טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד