כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
התנגשו ברכב המשפחה

אישום: גנבו אופנוע - ופגעו בשוטרים ובאזרחים

כתב אישום נגד שני נאשמים שנסעו בפרעות וגרמו לפציעתם של מספר אזרחים ושוטרים

אישום: גנבו אופנוע - ופגעו בשוטרים ובאזרחים
אילוסטרציה צילום: pexels

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד חכם ביתאלו (25), תושב כפר מחרבתא, ונגד גהאד גהאלין (22), תושב כפר מעיזריה. זאת לאחר שגרמו לחבלתם של מספר אזרחים ושוטרים, בגין נסיעה פרועה בעת שברחו מניידת משטרה לפני כשבועיים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רינת בן יעקב, הנאשמים, אשר שהו בישראל שלא כדין, גנבו אופנוע והעמיסו אותו לחלקו האחורי של רכב בעל לוחית זיהוי מזויפת. במסגרת הפעולות לאיתור הרכב, נסעו בניידת שני שוטרים סמוך ליישוב גבע בנימין, והבחינו ברכב המדובר.

השוטרים עקפו את הרכב, וכשהתמקמו לפניו, החלו להאט את נסיעתם על מנת לגרום לרכב לעצור בצורה מתונה. אז החלו הנאשמים לנסוע ברכב בצורה פרועה על מנת לא להיעצר. במהלך נסיעתם הפרועה עקפו את הניידת תוך שרכבם נוסע בנתיב התנועה הנגדי בצורה שגרמה לכלי רכב שבאו ממול לסטות מנתיבם.

אחד הרכבים, בו נסעה משפחה, סטה בעקבות הנהיגה הפרועה לנתיב הנגדי ורכב הנאשמים פגע בחלקו האחורי של רכב המשפחה, מה שגרם לרכבם להסתובב ולפגוע חזיתית בניידת. כתוצאה מכך נפגעה מכונית נוספת של עובר אורח. עם עצירת הרכב בעקבות התאונה, ברחו הנאשמים מהרכב לעבר גבעה סמוכה.

השוטרים החלו לרדוף אחריהם יחד עם חייל שהיה במקום, תוך שביצעו נוהל מעצר חשוד וירי לאוויר במטרה לגרום לנאשמים לעצור. לאחר עשרות מטרים נעצרו הנאשמים על ידי השוטרים והחייל. כתוצאה ממעשי הנאשמים נפצעו חמשת בני המשפחה שהיו ברכב, ונחבלו אחד השוטרים ובעל המכונית הנוספת. כמו כן, נגרם נזק כבד לניידת המשטרה ולכל המכוניות המעורבות.

 

 

אופנוע גניבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד