י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

העונש שנגזר על הקטינים מ"חתונת השנאה"

בית המשפט גזר את דינם של הנאשמים הקטינים ב"חתונת השנאה" | כל הפרטים

העונש שנגזר על הקטינים מ"חתונת השנאה"
חתונת השנאה צילום: צילום מסך חדשות 2

בית המשפט השלום בירושלים הרשיע אתמול וגזר את עונשם של ארבעה קטינים, בביצוע עבירות הסתה לאלימות ולטרור בפרשה שכונתה "חתונת השנאה", וזאת לאחר שהעלו על נס, בריקודים ובשירה, את רציחת בני משפחת דוואבשה באירוע טרור. על שניים מהם נגזר מאסר על תנאי, שעות לטובת הציבור וקנס כספי ועל שניים אחרים נגזר שעות לטובת הציבור וקנס כספי.

נגד הקטינים הוגש כתב אישום המייחס להם עבירות הסתה לאלימות או לטרור, במסגרת הפרשה הוגש כתב אישום נוסף נגד קבוצה של בגירים, ובהם חתן השמחה, שמשפטם הסתיים. כתבי האישום נוגעים לחתונה שהתקיימה ב-2015 בה השתתפו מאות אורחים, חלקם מכרים של החשודים העצורים בגין אירוע הטרור נגד בני משפחת דוואבשה.

במהלך החתונה ציינו הקטינים והנאשמים הבגירים בריקוד ובשירה את אירוע הטרור, תוך הנפת שלטים עליהם הודבקו תמונותיהם של בני משפחת דוואבשה, דקירת התמונות באמצעות סכינים, שריפתן באמצעות בקבוקים דמויי בקבוקי תבערה, הנפת שלטי "נקמה", והנפת כלי נשק ודריכתם. ביהמ"ש השלום זיכה את הנאשמים מעבירות ההסתה שיוחסה להם.

הפרקליטות הגישה ערעור על ההחלטה, במסגרתו ביקשה מבית המשפט המחוזי לקבוע את אשמתם של הקטינים ולהחזיר את התיק לבית משפט השלום לגזירת עונשם. ערעור המדינה התקבל ובית משפט קבע את אשמת הקטינים. אתמול, כאמור, גזר בית המשפט השלום את גזר דינם על שניים מהם נגזרו חודשיים מאסר על תנאי, 120 שעות לטובת הציבור וקנס כספי, ועל שניים אחרים נגזרו 80 שעות לטובת הציבור וקנס כספי. 

 

חתונת השנאה גזר דין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד