כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
ההסתה מחלחלת

חרדי הותקף תוך כדי נסיעה: "חבל שהיטלר לא סיים איתכם" • צפו

חרדים תמימים ממשיכים להיות מותקפים במרחב הציבורי ונראה שהדבר שכיח יותר בתחבורה הציבורית. הערב תועד אדם מקלל נוסע חרדי במילים קשות ובוטות שאת רובן לא ניתן לצטט. אך האמירה החמורה מכל היא: "חבל שהיטלר לא סיים איתכם את העבודה" | צפו בתיעוד המטריד

חרדי הותקף תוך כדי נסיעה: "חבל שהיטלר לא סיים איתכם" • צפו
אברך נוסע ברכבת הקלה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ההסתה נגד החרדים מפי פוליטיקאים ובתקשורת ממשיכה לחלחל לרחוב. כשבוע לאחר תקיפתו המילולית של עורך הדין החרדי ישראל יהונתן הירש, לוחם במילואים במהלך נסיעה באוטובוס בעיר מגוריו הוד השרון, הערב (שלישי) מפרסם העיתונאי אריאל אלחרר תיעוד נוסף של תקיפת חרדי - הפעם במהלך נסיעה ברכבת הקלה. 

אלחרר כותב: "אברך חרדי, אדם מכובד יושב לו בשקט עם עצמו לאחר יום עמוס ברכבת הקלה בירושלים, באחת התחנות עולה אדם שטוף שנאה ומתיישב מולו, בלי שום דין ודברים לפני הוא זורק לעבר האברך "חבל שהיטלר לא סיים איתכם את העבודה".

בחור חרדי בשם אלעזר כהן שישב במושב על יד שמע והזדעזע, שלף מיד את המצלמה ואמר לו, "תגיד את זה שוב אם אתה גבר", פתאום הגיבור הגדול התחיל לפחד. בסוף איכשהו הוא מלמל את המשפט המזעזע שוב, בושה". כך אלחרר.

בסרטון הוא נשמע מתבטא במילים בוטות קשות שנאלצנו לצנזר מפאת חומרתם ולסיום אף חוזר על המילים בנוסח קצת שונה: "חבל שהיטלר לא חיסל אותכם".

התיעוד הפך לויראלי בשעה האחרונה ברשתות החברתיות וגרר תגובות נגדיות רבות נגד התופעה.

הסתה נגד חרדים תקיפת חרדי תקיפה מילולית הרכבת הקלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד