כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חוק התיישנות

בית המשפט דחה תביעה של 250 מיליון דולר נגד איוונקה טראמפ

בית משפט בניו יורק דחה תביעה נגד איוונקה טראמפ שהוגשה נגד אביה והחברה שלו בשנה שעברה על ידי התובעת הכללית של המדינה. השופט פסק על חוק התייישנות והוציא את איוונקה מכתב התביעה

בית המשפט דחה תביעה של 250 מיליון דולר נגד איוונקה טראמפ
מגדלי טראמפ: אילוסטרציה צילום: Pixabay

בית משפט לערעורים בניו יורק דחה אתמול תביעה ענקית נגד איוונקה טראמפ שהוגשה נגד אביה והחברה שלו בשנה שעברה על ידי התובעת הכללית של המדינה.

התביעה האזרחית שהגישה התובעת הכללית של ניו יורק, לטיטיה ג'יימס, האשימה את הנשיא לשעבר טראמפ ב"ריפוד הונו" במיליארדי דולרים ובהטעיית בנקים, חברות ביטוח ואחרות לגבי שווי הנכסים שלו, כולל מגרשי גולף ואחוזתו. התביעה גם התייחסה לשלושת ילדיו הגדולים איוונקה, דונלד ג'וניור ואריק טראמפ כנאשמים, יחד עם מנהלים רבים בארגון טראמפ.

בפסק דין של בית המשפט העליון בניו יורק נדחו התביעות נגד איוונקה טראמפ, ונקבע שהן מוגבלות בחוק ההתיישנות של המדינה. בעוד שתביעות על עבירות לאחר פברואר 2016 נשארו בכתב התביעה, איוונקה טראמפ לא הואשמה בתביעה במהלך התקופה שאחרי פברואר 2016.

התביעה מפרטת עשרות מקרים של הונאה לכאורה, רבים הם דוחות כספיים שנתיים שטראמפ מסר לבנקים. משרד התובעת הכללית דורשת קנס כספי של 250 מיליון דולר, וכן איסור על טראמפ ומשפחתו לעשות עסקים בניו יורק. התיק אמור להגיע למשפט באוקטובר הקרוב, אך ללא איזכור איוונקה בכתב התביעה.

 

איוונקה טראמפ דונלד טראמפ משפחת טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד