כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
עברו כל גבול

בנו של השר תקף: "ילדות קטנות לא צריכות לבכות בלי הפסקה"

פעילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית הפגינו אמש מחוץ לביתו של יאיר כץ, בנו של שר התיירות חיים כץ מהליכוד. הצרחות שבקעו מהמגפונים הפחידו את בנותיו והוא לא שתק

בנו של השר תקף: "ילדות קטנות לא צריכות לבכות בלי הפסקה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

יאיר כץ, בנו של שר התיירות חיים כץ, סבל אמש (שלישי) מהמוחים נגד הרפורמה המשפטית שהפגינו מתחת לביתו בשעות הערב המאוחרות כששלוש בנותיו מנסות להירדם. 

כץ המכהן כמזכיר ארגון העובדים הארצי של עובדי התעשייה האווירית לישראל התייחס לכך בחשבונות הפייסבוק והטוויטר שלו, פרסם תיעוד של אחת משלוש בנותיו כשהיא בוכיה במיטתה.

לצד זאת כתב: "כל הכבוד למארגני המחאה על ההפגנה מתחת לבית של הנכדות של שר התיירות (שאפילו לא גר כאן). ילדות קטנות לא צריכות לבכות בלי הפסקה מפחד בגלל צרחות ורעש המוחים. ולא, אל תגידו לי שאתם נלחמים את המלחמה שלהן! אתם לא!".

התגובות לפוסט בפייסבוק ולציוץ בטוויטר היו מעורבות. תומכי הרפורמה גינו את המוחים, לעומת תומכי המחאה שזלזלו וגיחכו בדברים הנוגים של כץ.

בתוך כך, פורסם כי השרה להגנת הסביבה עידית סילמן פנתה למפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בדרישה לעצור את המחאות בסמוך לבתי מגורים בעקבות חריגה מהדציבלים המותרים. לפי דוח שהזמינה המשטרה ממשרדה עולה כי המוחים עוברים על החוק בכך שהדציבלים עולים פי 100 מהמותר.

יאיר כץ חיים כץ הרפורמה המשפטית ילדות הפגנת מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד