כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
מתנגד להפגנות מול בית לוין

"התגייסו למען נתניהו": ליברמן במתקפה חריגה על אלשיך, גולן וברק

חבר הכנסת ליברמן יוצא במתקפה חריגה נגד המפכ"ל לשעבר אלשיך בגין אמירותיו הבוקר בראיון לגל"צ ותוקף גם את יאיר גולן ואהוד ברק שלדעתו משרתים במעשיהם את בנימין נתניהו. באופן מפתיע ליברמן מביע התנגדות נחרצת להפגנות מול ביתו של שר המשפטים יריב לוין

"התגייסו למען נתניהו": ליברמן במתקפה חריגה על אלשיך, גולן וברק
אביגדור ליברמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על רקע הסערה התורנית הבוקר (רביעי) בעקבות דבריו של מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך שטען בריאיון לגל"צ שלא חשב כי תיקי נתניהו יגיעו לבית המשפט, אלא סבר כי הוא יתפטר קודם לכן, יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן מפרסם פוסט חריג בו הוא תוקף את אלשיך, כמו גם את אהוד ברק ויאיר גולן שלדבריו משרתים בדבריהם הקשים את נתניהו.

"מעולם לא האמנתי בקונספירציות", כותב ליברמן, "אבל בימים האחרונים שיניתי את דעתי, כשאני שומע את אהוד ברק, יאיר גולן ורוני אלשיך, אני סבור שהם התגייסו למען נתניהו".

לדבריו, "הקריאות שאנו שומעים בימים האחרונים למרי אזרחי ולעבור על החוק, הן מקוממות ובלתי מתקבלות על הדעת. אנשי המחאה שיוצאים שבוע אחר שבוע לרחובות, הם אנשים נורמטיביים, שומרי חוק שרוצים בטובת המדינה".

"אותם אנשים שתופסים טרמפ על המחאה, בשביל לחזור לקדמת הבמה ולקבל מספר רגעים בתקשורת, מובילים לפגיעה במחאה ובלגיטימיות שלה", מאשים ליברמן ומסביר כי "דברים אלו באו לידי ביטוי גם במהומות מול ביתו הפרטי של יריב לוין, דבר שפוגע יותר מאשר בלוין, בשכנים מסביב, כשחלקם הגדול מתנגד להפיכה המשפטית אבל בגלל אופן המחאה, הפגיעה בשגרת החיים של האנשים, דווקא בבקרים, בשעות שהם אמורים לפזר את הילדים, אמורים לצאת לעבודה ולסידורים פשוט מעבירה אותם לצד השני".

ליברמן כותב: "אני מצפה מכל אלו שמתיימרים להוביל את המחאה, שיחשבו על המחאה ולא על עצמם, ועל הרצון שלהם להתבלט ולהרוויח כמה דקות של תהילה, הקריאות המסוכנות שהם משמיעים עלולות לדרדר את החברה הישראלית ומדינת ישראל למקום קשה שאסור להגיע אליו".

"כמו כן", הוא מוסיף, "דברי ההבל של מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, הם מקוממים, מטופשים וחסרי אחריות, והם פוגעים בראש ובראשונה במערכת המשפט הישראלית, שגם ככה עומדת בימים אלה תחת מתקפה חסרת תקדים. האמירות של אלשיך הן חמורות ביותר, וטוב שהפרקליטות הוציאה הכחשה והבהרה. לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית דברים כאלו יקרו".

המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך התייחס הבוקר להתפתחות בתיקי נתניהו בעקבות המסר שהעבירו השופטים לפרקליטות ולפיו יהיה קשה להרשיע את נתניהו בתיק 4000 בשוחד ואמר "אי אפשר היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר".

אלשיך אמר בריאיון בגל"צ: "אי אפשר היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר ושהמפלגה לא תגיד לו שלטובת המדינה הוא צריך להתפטר ומישהו אחר ייכנס לשלטון".

אלשיך הוסיף: "אני מכוון את זה למפלגה שנלחמת ולא מבינה שהיא צריכה להגיד שלטובת המדינה 'אנחנו מעמידים איש אחר בראשנו'". לדבריו, "התקדים שהיה מול עינינו היה של אולמרט".

אביגדור ליברמן רוני אלשיך אהוד ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד