כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ייחקר במשטרה?

יאיר גולן: "לא אמרתי דברי הסתה, אם אזומן אתייצב"

חכ"ל יאיר גולן התייחס ברשת ב' לסערה שהתחוללה אמש בעקבות קריאתו לנקוט במרי אזרחי בלתי אלים באמצעים בלתי חוקיים ודחה את הטענה כי מדובר בהסתה. גולן הבהיר: "לא זומנתי לחקירה, ואם אזומן אתייצב"

יאיר גולן: "לא אמרתי דברי הסתה, אם אזומן אתייצב"
יאיר גולן בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת לשעבר יאיר גולן התייחס ברשת ב' לסערה שהתחוללה אמש בעקבות קריאתו לנקוט במרי אזרחי בלתי אלים באמצעים בלתי חוקיים ודחה את הטענה כי מדובר בהסתה.

גולן אמר: "לא זומנתי לחקירה, ואם אזומן אתייצב. ביום שפוטר גלנט, לא שלחתי אף אחד, אלא הציבור ירד לאיילון והדליק מדורות, נכון זה לא חוקי, אבל זה היה מעשה ראוי", אמר.

בהמשך הוסיף על עידוד המחאה, כי הוא וכל חבריו, "מוכנים להוריד את הרף מחר בבוקר, זה נורא פשוט. אבל שראש הממשלה יתחיל להבין שהוא לא יכול להעביר את חוקי הרס הדמוקרטיה הישראלית ולצערי זה מה שקורה עכשיו בכנסת".

כזכור, אמש אמר גולן: "הממשלה הזו מנסה לחסל את הדמוקרטיה הישראלית. מול הניסיונות האלה נציג התנגדות אזרחית חד משמעית ברורה, ואם נצטרף להגיע למרי רחב היקף ובלתי אלים זה מה שנעשה. אני קורא כאן, במסגרת הסביר ובלי לנקוט באלימות - לעשות גם דברים בלתי חוקיים".

מהליכוד נמסר בתגובה: "דברי ההסתה וההמרדה של יאיר גולן מחייבים פתיחה מיידית בחקירה - עוד היום. מי שמפר את החוק וקורא להפרת החוק חייב לשלם מחיר, אחרת אין משמעות לשלטון החוק".

עוד נמסר: "אנו דורשים מהיועמ"שית בהרב-מיארה לנקוט יד קשה נגד מפירי החוק והסדר, המסיתים והממרידים, שמבקשים לזרוע פורענות מסוכנת בלב החברה הישראלית".

בעקבות הדברים, המשטרה החלה בבדיקה האם מדובר בהסתה.

יאיר גולן מרי אזרחי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד