כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
תקף את הפלסטינים

ישראל לאו"ם: "לא נפסיק לבנות בגדה המערבית"

שגריר ישראל באו"ם אמר למועצת הביטחון כי "בתים חדשים בהתנחלויות אינם מחסום לשלום". ארדן התייחס לטרור: "ההסתה הפלסטינית נמשכת וכתוצאה מכך הטרור הפלסטיני נמשך"

ישראל לאו"ם: "לא נפסיק לבנות בגדה המערבית"
בנייה בהתיישבות צילום: פלאש 90

שגריר ישראל באו"ם אמר למועצת הביטחון שישראל לא תפסיק להרחיב את ההתנחלויות מכיוון שהן "אינן מחסום לשלום". השגריר הוסיף: "בניית בתים ביישובים קיימים ברחבי יהודה ושומרון אינה צעד מתלהם".

ארדן הוסיף כי "יהודה ושומרון היא לב ליבו של העם היהודי. קוראים לנו 'יהודים' כי אנחנו מיהודה".

השגריר גם התייחס לביקורת של האו"ם על כך שממשלת ישראל הנוכחית מלבה את המתיחות. הוא אמר: "התקפות הטרור הפלסטיניות היו בלתי פוסקות, ללא קשר לממשלותיה השונות של ישראל. ימין, שמאל, מרכז זה לא משנה לפלסטינים", אמר ארדן. "לא משנה מי ראש הממשלה ומי יושב בקבינט, ההסתה הפלסטינית נמשכת וכתוצאה מכך הטרור הפלסטיני נמשך".

מועצת הביטחון של האו"ם לחצה אתמול על ישראל ובפלסטינים "להימנע מפעולות שעלולות לעורר עוד יותר את המתיחות בגדה המערבית ההפכפכה".

שגריר ישראל גלעד ארדן האשים את המועצה בכמעט התעלמות מ-3,500 פיגועים שביצעו הפלסטינים נגד ישראלים מתחילת השנה.

הוא גינה את האלימות נגד אזרחים פלסטינים ואמר שישראל "פועלת ללא לאות" כדי למצוא ולהטיל אחריות על האחראים. הוא ציין בחריפות כי הפלסטינים לא גינו את רציחתם של ישראלים חפים מפשע.

ארדן האשים את הפלסטינים בחיפוש אחר "השמדת עצם הרעיון של מדינה יהודית". לדבריו, אם ישראל תיסוג מהגדה המערבית, חמאס ישתלט על האזור כפי שעשה בעזה.

התנחלויות גלעד ארדן פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד