כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
"ניסיון לפלג מבפנים"

הבחירות באשדוד: הסיבה לעיכוב בהכרזה של אגודת ישראל על תמיכה בלסרי

הסיעות המרכיבות את אגודת ישראל החליטו נחרצות לתמוך במועמדותו של יחיאל לסרי לראשות העיר | אלא, שלחצים אדירים הופעלו למנוע את ההכרזה הרשמית ולהמתין ימים בודדים | כעת נחשפים המניעים שעומדים מאחורי הבקשה

הבחירות באשדוד: הסיבה לעיכוב בהכרזה של אגודת ישראל על תמיכה בלסרי
עיריית אשדוד צילום: פלאש 90

בניגוד לדעתם המוחלטת של הסיעות המרכיבות את אגודת ישראל באשדוד, כולל ועדת הרבנים והעסקנים של הסיעה המרכזית הפעילה בשליחות כ"ק מרן האדמו"ר מגור שליט"א, גורם אינטרסנטי מפעיל לחצים אדירים למנוע את ההכרזה הרשמית על תמיכה בראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, ולו בימים בודדים. כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מקור בכיר המעורה בדיונים בנושא אומר כי העובדה שמופעלים לחצים כה כבדים על דחיית ההכרזה בכמה ימים, ללא כל הסבר הגיוני, העלתה חשש כי מאן דהוא מנסה 'לבשל' תרגיל פוליטי. זאת, לאחר שהניסיון להפיץ כאילו נרקם דיל ארצי עם ש"ס התברר כעורבא פרח.

אלא, שכעת נחשפים לראשונה הסיבה והאינטרס שמאחוריה: בימים אלו שוקדים גורמים שונים על 'פיענוח' של סקר גדול שנעשה בין היתר ע"י ש"ס, לבחינת סיכוי המועמדים באשדוד. במסגרת הסקר קיבלו אנשי המקצוע הוראה שיש לחשב כביכול אגודת ישראל וש"ס אינם תומכים בלסרי, וכך ינסו להציג את ראש העיר  כמועמד שלו פחות סיכויים לנצח. בכך מנסים הגורמים להפוך את ההחלטה הברורה והסופית של אגודת ישראל.

מקור בכיר המעורה בשיחות באגודת ישראל הביע כאב על ניסיון, לדבריו, של "גורמים אינטרסנטים לפלג את אגודת ישראל מבפנים, בשעה שההכרעה באגודת ישראל כבר התקבלה לאחר שהענין נידון על שולחנם של גודלי התורה והאדמורי"ם שליט"א".

"לא ניכנע לספינים ולא ללחצים של אינטרסנטים", אומר גורם ב'אגודת ישראל'. "ההחלטה התקבלה, המשמעות ברורה. גם עוד עשרה ספינים לא ימנעו את ההכרזה הרשמית על תמיכה בלסרי כמפלגה מאוחדת ומלוכדת".

אשדוד יחיאל לסרי בחירות מוניציפליות בחירות מוניציפליות 2023

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד