כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
חריף ותלמיד חכם עצום

שמחה גדולה בבני ברק: האדמו"ר שהתייתם לפני שש שנים התחתן

בבני ברק התקיימה חתונה גדולה ונדירה לרגל נישואיו של האדמו"ר מצאנז זמיגראד שנכנס תחת החופה בשעה טובה ומוצלחת, שש שנים לאחר שאביו הרבי בעל ה'ביכורי חיים' נפטר בפתאומיות. הרבי שהינו תלמיד חכם ומנהיג את קהילתו התחתן בהשתתפות גדולי האדמו"רים | תיעוד

שמחה גדולה בבני ברק: האדמו"ר שהתייתם לפני שש שנים התחתן
חתונת הרבי מצאנז זמיגראד צילום: שוקי לרר

חתונה גדולה התקיימה אתמול (רביעי) בבני ברק שם נכנס תחת החופה האדמו"ר מצאנז זמיגראד המנהיג את בית מדרשו ברחוב מינץ בבני ברק. 

לא בכל יום מתחתן אדמו"ר המנהיג בית מדרש וקהילה, ואתמול זה קרה בעיר בני ברק בהשתתפות קהל רב שבאו להשתתף בחתונה הנדירה. 

בליל כ"א כסלו בשנת תשע"ז לפני שש שנים הסתלק בפתע פתאום האדמו"ר מצאנז זמיגראד, הגאון הצדיק רבי חיים נפתלי אהרן הלברשטאם זצ"ל בעל ה'ביכורי חיים', שנפטר באופן פתאומי לאחר שעבר דום לב בביתו - והוא בן 64 בפטירתו.

לקראת ימי השלושים ושבועיים אחרי פטירתו, מונה בחצר חסידות צאנז ז'מיגראד בנו הגדול של הרבי, הבחור החשוב סיני הלברשטאם - לאדמו"ר במקום אביו שנפטר בפתע פתאום.

אתמול כאמור, הרבי נישא בשעה טובה ומוצלחת עם הכלה לבית משפחת וולנר מחסידי ספינקא. שמחת החתונה התקיימה באולמי 'היכלי מלכות' בבני ברק בהשתתפות גדולי האדמו"רים שהגיעו לשמחה. הרבי קרא קוויטלא'ך ובירך את החסידים לישועה. 

מי שהגיע במיוחד מאנטוורפן שבבלגיה, היה דודו האדמו"ר מצאנז זמיגראד שכובד בסידור קידושין. 

הרבי הצעיר מצאנז זמיגראד שהתחתן, בורח מהכבוד ורק בלית ברירה בעקבות הוראת הרבנים הוא קיבל על עצמו להמשיך את דרך אביו ולהנהיג את בית מדרשו, הוא בן 39, בחור חריף ותלמיד חכם עצום הבקי בתורה.

הוא נכדו של סבו הרבי בעל 'האריה שאג' זצ"ל ונקרא בשם 'סיני' על שם סבו הגדול הרה"ק רבי סיני מז'מיגראד זצ"ל שהיה בן האדמו"ר רבי ברוך מגארליץ זצ"ל בנו  החמישי של מייסד שושלת צאנז בעל ה'דברי חיים' מצאנז זיע"א. 

צפו בתיעוד ענק משמחת החתונה של הצלם שוקי לרר

צאנז זמיגראד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד