כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חבר הפרלמנט זועם

צרפת מעניקה לגיטימציה לארגון שאחראי לייצור מחבלים עתידיים

צרפת מביעה שוב את תמיכתה ב"אונר"א". דו"ח שפורסם מציין באופן ברור איך המחנכים של אונר"א מהללים מחבלים וקוראים באופן קבוע לרצח יהודים. חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב: "חייבים לשנות מדיניות"

צרפת מעניקה לגיטימציה לארגון שאחראי לייצור מחבלים עתידיים
חבר הפרלמנט מאיר חביב צילום: באדיבות לשכתו

שרת החוץ של צרפת, קטרין קולונה אירחה השבוע בקיי דורסיי את ראש אונר"א - סוכנות הסעד של האו"ם לפליטים הפלסטינים פיליפ לזריני. בסיום הפגישה היא הביעה את "תמיכתה האיתנה והמתמשכת" של צרפת באונר"א וציינה את "העבודה החיונית" של ארגון זה. בסיום הפגישה, פורסמה הודעה רשמית בה נכתב: "צרפת הגדילה את תקציב הסיוע בשנים האחרונות. צרפת היא התורם השישי בגודלו לתקציב של אונר"א ב-2023 ותמשיך בסיוע כלכלי במהלך השנים הקרובות".

"מדובר באמירה לא הגיונית ולא מוסרית" אומר חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב בתגובה לדברים. "השנים עוברות ושום דבר לא משתנה. צרפת ממשיכה לתמוך באלה שמקדמים את הדמוניזציה של היהודים ושל ישראל. הרי ידוע וגלוי ש-133 מחנכים של אונר"א זוהו בצורה ברורה בדו"ח שהוגש לאחרונה על ידי ארגון IMPACT-SE בתיאום עם UN_WATCH, כאחראים על הפצת חומרי לימוד פלסטינים שמסיתים לטרור ומעודדים אנטישמיות. הדו"ח מציין באופן ברור איך המחנכים של אונר"א מהללים מחבלים וקוראים באופן קבוע לרצח יהודים".

עוד הוסיף חביב: "איך צרפת, המדינה שלנו, יכולה להיות אמינה במאבק שלה נגד הטרור והאנטישמיות כשהיא נותנת לגיטימציה ותמיכה לארגון שאחראי לייצור מחבלים עתידיים? איך צרפת יכולה להביע "תמיכה איתנה ומתמשכת" באונר"א וגם לציין שעבודתה "חיונית", כשבפועל תכנית הלימוד שלה מתבססת על שנאה בצורה כל כך ברורה".

חביב הוסיף: "אם צרפת באמת רוצה לפעול למען השלום, היא צריכה לחשב את מסלולה הדיפלומטי מחדש במיוחד בנוגע ליחסיה לגורמים שמעודדים טרור כלפי ישראל. לא ניתן לעשות שלום עם אנשים שמעודדים טרור, מהללים מחבלים, מסיתים נגד ישראל, לא מכירים בקיומה ומפיצים אנטישמיות בתוכניות לימוד כבר 75 שנה שהשנאה הזאת "איתנה ומתמשכת". הרבה לפני מלחמת ששת הימים וסוגיית השטחים. מדיניות הקיי דורסיי צריכה להשתנות הטרור האיסלמי הרס את המדינה שלנו. זה אותו טרור שמכה בפריז או ניס, בתל-אביב או בעלי. להמשיך באותה מדיניות זה באופן עקיף להיות סוג של שותף לפשע".

מאיר חביב צרפת אונר"א טרור פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד