א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
הדרמה המשפטית

השופטים במשפט נתניהו חשפו את תוכן השיחה הסגורה: "הצענו שהמדינה תשקול לחזור בה מעבירת השוחד"

השופטים פרסמו את תוכן השיחה הסגורה במסגרתה הודיעו כי קיים משפטי בהרשעה בסעיף השוחד | הסיבה היחידה לקיום המפגש: המדינה תשקול לחזור בה מעבירת השוחד בתיק 4,000 | "הדברים נאמרו ללא קשר לאופן סיום המשפט וללא קשר לתוצאת המשפט", הבהירו השופטים

השופטים במשפט נתניהו חשפו את תוכן השיחה הסגורה: "הצענו שהמדינה תשקול לחזור בה מעבירת השוחד"
נתניהו מגיע לצפות בעדות מילצ'ן צילום: Alex Kolomoisky/POOL

השופטים במשפט נתניהו פרסמו אחר הצהריים (חמישי) את תוכן הפגישה הסגורה שנערכה בשבוע שעבר בלשכת ראש הרכב השופטים, במהלכה הומלץ למדינה לחזור מסעיף השוחק בתיק 4000. לפי השופטים, מטרתה העיקרית של הפגישה ההבהרה כי קיימים קשיים בהרשעת ראש הממשלה בסעיף השוחד.

"לצדדים נמסרה, בפתח הדברים, עמדתנו, לפיה קיימים קשיים בביסוס עבירת השוחד שבאישום הראשון בכתב האישום", כתבו השופטים רבקה פרידמן-פלדמן, משה בר-עם ועודד שחם בהחלטתם. "על רקע קשיים אלה, הוצע כי המדינה תשקול לחזור בה מעבירת השוחד באישום זה".

"עניין זה היה הסיבה היחידה לזימון הצדדים לישיבה", הבהירו השופטים. "בישיבה הוטעם כי הדברים אמרים בזהירות המתחייבת. קיום הישיבה בלשכת ראשת המותב נבע מרגישותו של העניין. איש מן הנוכחים לא הביע הסתייגות כלשהי מקיום הישיבה בדרך זו ואיש לא ביקש רישום פרוטוקול".

"נציין, כי בתגובה לדברים לעיל, מסרה ב"כ המדינה את עמדתה כי המדינה רואה את הדברים באופן שונה; כי תעביר את הדברים לממונים עליה; כי בשלב זה הוצגה לבית המשפט תמונה חלקית בלבד; וכי צפוי כי בפרשת ההגנה יוצגו עניינים נוספים. גב דברים אלה ובשוליהם, התקיים שיג ושיח קצר עם באי כוח הצדדים. בסופו צוין הצורך בסיום המשפט (לטובת העניין והמדינה). הדברים נאמרו ללא קשר לאופן סיום המשפט וללא קשר לתוצאת המשפט".

משפטו של בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד